Det er vel rett før du får oppdrag fra Moods og Norway :) kjempeflott, som alt det andre du lager. Fine AJ sider, kul anorakk, flott babyteppe og ikke minst alle regnbuesokkene. Flink er du :) Klem;)
Kjempekul lue! Tipper 3-åringen er storfornøyd med den. :) Som du spurte om hos meg: Epleknappene er kjøpt på Etsy.com, i butikken til DragonflyWorkshopYi. Hun har mange fine knapper! Strykemerkene kjøpte jeg for et par år siden på Stoff & Stil. God søndag!
Kommentarer
God helg,
klem :O)
Gjetter du har en stykk fornøyd treåring nå :D
Klem;)
Som du spurte om hos meg: Epleknappene er kjøpt på Etsy.com, i butikken til DragonflyWorkshopYi. Hun har mange fine knapper! Strykemerkene kjøpte jeg for et par år siden på Stoff & Stil.
God søndag!
Tusen takk for det spennende garnet jeg vant på Gi-borten din!
Ønsker deg ei ny, fin uke!
Klem fra Ingunn