En trakturlue

Da tar jeg helg med en strikket traktorlue :)
Den er strikket i drops ekstra fin merinoull. Mønsteret av traktoren fant jeg på internett, og ellers er oppskriften min egen ;)
Den er strikket til en kjekk 3 åring ;)

Ønsker alle en super helg!!

Kommentarer

Kort og Søm sa…
Så kul lue!
God helg,
klem :O)
Unknown sa…
Så stilig :) God helg!
Anonym sa…
så stilig lue!
Gjetter du har en stykk fornøyd treåring nå :D
Anonym sa…
kjempekul!! :) Du hvilket brunt ullgarn er det jeg vant på "gi borten" din? Lene
Det er vel rett før du får oppdrag fra Moods og Norway :) kjempeflott, som alt det andre du lager. Fine AJ sider, kul anorakk, flott babyteppe og ikke minst alle regnbuesokkene. Flink er du :)
Klem;)
Bente sa…
Kjempekul lue! Tipper 3-åringen er storfornøyd med den. :)
Som du spurte om hos meg: Epleknappene er kjøpt på Etsy.com, i butikken til DragonflyWorkshopYi. Hun har mange fine knapper! Strykemerkene kjøpte jeg for et par år siden på Stoff & Stil.
God søndag!
Bundingen sa…
Artig traktorlue!

Tusen takk for det spennende garnet jeg vant på Gi-borten din!

Ønsker deg ei ny, fin uke!

Klem fra Ingunn
Bodil sa…
Den vil eg tru vart populær :)