Gå til hovedinnhold

Strikkeskjørt

Er ikke ofte jeg lager noe til meg selv... iallfall ikke klesplagg, men da jeg så dette skjørtet, så fikk jeg så veldig lyst til å strikke det til meg selv :)
Strikket dette i slutten av februar, men har ikke fått stått modell før nå....

Oppskriften er fra Garnstudio, og det er strikket i lys grå Karisma. Og siden jeg nå ikke har noen jakke som passer til, så er jeg godt i gang med å strikke det også....



Og her noen nærbilder...

Leverer også denne på utfordringen hos Pinnekroken - egenluksus :)

Kommentarer

Kjempeflott skjørt Anette :)Gleder meg til å se jakken også :)
StrikkeGanga sa…
Så flott skjørt! Har hatt lyst å strikke skjørt til meg selv i hele vinter, men ikke kommet så langt. Kanskje det blir til høsten igjen =)
Bætti sa…
multikunstneren slår til igjen...
Torill sa…
Kjempefint skjørt! Skjørtet i oppskriften ser ut som det er litt vidt nede, mens ditt ser litt smalere ut. (Slik jeg også ville hatt det.) Har du redusert noen masker nederst, eller har du fulgt oppskriften slik den er?

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.