Gå til hovedinnhold

BLOGGCANDY

Jeg har lenge snakket om en bloggcandy her - og nå var det jammen meg på tide! Har samlet sammen noe som jeg håper dere vil like ;)
For å bli med på candy'en min, må du lage et innlegg om candy'en i bloggen din hvor du linker til meg - og ta med bilde av candy'en :) Så må du huske å skrive en kommentar her da, slik at jeg finner deg igjen :)
Dersom du blir følger av bloggen min, vil du få et ekstra lodd også!!!
Håper du vil bli med, og lykke til med trekningen!!

Fristen for å være med er 1.april ;)


PS: Jeg blir også veldig glad om du kommenterer noe av det jeg har laget i bloggen min ;)

Kommentarer

Caroline sa…
Jeg vil være med jeg vil være med!! :D .. Du ligger allerede i blogglista mi og jeg er så klart følger! :) .. LYKKE TIL TIL MEG :D
hihihi
Anonym sa…
Så flott candy du deler ut! Jeg vil gjerne være med i trekningen! Ligger allerede til som følger, og har deg på lista mi, samt har lagt utbilde av candyen din i bloggen min nå :)
Super candy, jeg vil gjerne være med:)
Anonym sa…
Kjempe flott Candy, Anette! Denne vil jeg gjerne ha sjansen til og stikke av med ♥ Legger bilde og tekst i sidebaren min, så forsvinner det ikke med nye innlegg :)

Du er jo selvsagt allerede i lista mi :o)

♥ ♥ Klemmer fra Cathrine ♥ ♥
Bococco sa…
Jeg er med!
Her finner du innlegget jeg har skrevet om candyen:
http://frubjortomt.blogspot.com/2010/03/anette-har-blogcandy.html

Jeg har også lagt meg til som følger! :)
Og du får i tillegg en link i bloggen min ;)

klem fra Agnete
Gry-Beate sa…
Denne vil jeg være med på, legger deg i sidebaren!!!!

;0)Gry-Beate
LindaSS sa…
Selvfølgelig vil jeg være med på denne herlig candyen... Har linket deg fra sidebaren min og følger deg det gjør jeg.. .)
Lenas kort sa…
Hei Anette Så masse fint du har i bloggen din :-) Flott candy
også :-) Nå har jeg linka deg fra bloggen min :-) La meg selvfølgelig til som følger hos deg :-) ha en super flott dag :-)
Linda S. L sa…
Hei snuppa! selvfølgelig blir jeg med på candien din!! kjempe flott candy! :)
laget et innlegg i bloggen min og sidbar bilde kommer etterhvert, og følger er jeg jo seff hehe :)
klemmmm
Benedicte sa…
hei på deg, Anette!
innlegg i bloggen min har det blitt, og følger har eg vert lenge!
ønsker deg en fortsatt flott dag, og takk for muligheten til å vinner denne flotte candyen,
krysser fingre for at du trekker med som vinner....

klem fra Benedicte
Linda Brun sa…
Vil gjerne være med på denne. Kjempeflott candy. Legger bilde og link i sidebaren.
Klem
Pinklady 68 sa…
Så flott candy du har satt sammen!
Har lagt meg til som følger hos deg:-)
Skal legge en link i bloggen min også.
Klem Laila.
Guro sa…
Nydelig candy Anette, selvfølgelig vil jeg være med her :-) Skal ordne innlegg når jeg "forlater" deg, og følger har jeg hatt gleden av å være en stund :-)
Ha en super kveld.
Klem Guro
Lisa Synøve sa…
hei ! Flott candy og kjempeflott blogg, blir gjerne med jeg og, har lagt meg til som følger og linket til deg i min blogg =)
Helle sa…
Super Candy som jeg gjerne blir med på trekning av:
Følger er jeg allerede,og har nå linket til deg i min blogg :-)
En kreativ kveld ønskes deg fra Helle..
Mona sa…
Heisann!
Jeg vil gjerne være med i trekning av denne flotte candyen!
Har lagt et bilde og link i sidebaren. Og så er jeg blitt følger!!
Ønsker deg en flott kveld!
Mona :-)
soltroll sa…
Hei på deg!
Jeg vil gjerne være med på denne flotte bloggcandyen din.
Er allerede følger, og er sååå glad for dobbel vinner sjangse... c",)
Linda W sa…
Hei
Denne blir jeg gjerne med på. Ska legge deg ut når jeg er ferdig med møter idag...
Så flott candy, koselig at du vil dele med deg. Følger er jeg jo foressten hehe..
Ha en fin dag, Klem:)
Super blogg-candy du har. Må jo bare være med på den. Legger bilde på sidebaren i bloggen min. Følger har jeg vært en stund allerede, du lager så mye fint og det må jeg følge med på. :)

Klem, Trine :)
Gry-Heidi sa…
Hvor sløv går det an å bli :o) Jeg var jo på vei inn til deg og candyen din for noen dager siden....
Super candy, mye snacks her :o)

Klem :o)
Jeg går visst litt i surr. :) Det var på Scrappekammeret jeg er følger og ikke hos deg. Men nå er jeg det. :) Jeg har besøkt bloggen din ofte gjennom linken hos Scrappekammeret.

Klem, Trine :)
Unknown sa…
Som ny følger av bloggen din blir jeg med.
Har også lagt ut link til bloggcandyn din i min blogg.
Kort og Søm sa…
Her var det mye fint!!
Klem :o)
Bætti sa…
Vil gjerne vinne kul candy så eg gjør så du seie eg..
He lagt meg t som følger...å ska linke deg i bloggen. Ser også vi er fra samme plass i tillegg, ja verden e'kje store. Lykke til videre med arbeidet!
Sivic sa…
Alltid kjekt med blog candyer!!
Har skrevet om candyen din i bloggen min : )
Tro det eller ei, men jeg la meg til som følger rett før jeg leste om blogcandyen din, thi,hi : )
Randi WS sa…
Heisann!
Tusen takk for alle koselige kommentarer du legger igjen hos meg! Det setter jeg utrolig stor pris på! Og jeg vil såklart være med i trekningen av denne candyen - legger linken din i godteglasset i sidebaren min ;)
Ha en super dag, og god helg!
Klem ;)
Aud Kirsten sa…
Så flott candy, klart jeg vil være med på den!
God helg!
klem:)
Toi9 sa…
Lekker bloggcandy, som jeg hiver meg med på :)
Fin blogg du har Anette !
Har lagt deg til i sidebaren min, og jeg legger meg som følger.
Ha ei fin helg :)
Toini
Anonym sa…
Her var det mye flott!!!
Hiver meg på trekningen.
Kari sa…
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kari sa…
Takk for tipset om candy'en din. Jeg slenger meg så klart med, var masse der jeg ser jeg kan bruke. ;-)

Ha en super helg!
Gro sa…
Flott candy. Jeg blir gjerne med. Har lagt den i sidemenyen, for da forsvinner den ikke...

Ønsker deg en flott helg. Klem :o)
Anonym sa…
Kjempeflott blog-candy -Jeg vil være med:)
-La meg som følger av bloggen din -Mye flott her inne:)
Ha ei fin helg!
Kle mT
Hege sa…
Jeg vil være med på denne blog candyen. Er følger av bloggen din!
Tine-Malene sa…
Heisann:)
Blir selvfølgelig med på denne flotte candyen!!:)
Har lagt meg til som følger også:)
Ha en flott helg!:)
Carina sa…
Flott Candy...har skrevet et inlegg i bloggen min og lagt meg til som følger. Her var det masse fint å se på...kommer snart tilbake igjen og kikker
Esther sa…
Thank you for sharing such beautiful candy! I love your work Anette and I love that you comment on mine in my blog too. I can't always comment on yours if the internet is not co-operating but I do look every week at your Art Pieces entry in particular. Esther (New Zealand)
❤ Kaia sa…
Hei.
Takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Jeg vil selvsagt være med på candyen din. Melder meg som følger også i samme slengen, og legger bilde med link i sidebar'en min.
Ha en super lørdag videre.
Klem fra Kaia
Marianne sa…
Jeg hiver meg på denne candyen jeg også. Har lagt deg inn i min «candy bar», så holdes inforasjonen synlig lenge.
Håper helger din er super!
♥ Sakkalo ♥
Lillian sa…
Har veldig lyst til å vinne denne flotte candyen.
Har lagt meg til som følger.
Jeg har nå linket til deg og candyen din, med bilde, fra sidebaren i bloggen min.
Takk for sjansen til å vinne blog candy! :)

God søndag ønskes deg fra Tromsø i nord!
Ellinore sa…
Hei Anette.
Har lagt inn et kommentar om candyen din på bloggen min,med link til deg.
Har også lagt meg til som følger.
Kjempefin blogg....mye innspirasjon og hente der.
Hilsen Ellinore.
Ellinore sa…
Hei igjen.
Glemte og takke for sjansen for og kunne være med og vinne blogcandy.
Hilsen Ellinore.
Trine sa…
Hei, jeg er med på blogcandy'n din. Har linka til deg i bloggen min og lagt meg til som følger hos deg:)
-Sanna- sa…
Takk for at jeg får være med.
Flott blogg, - jeg legger meg som følger hos deg...
Turid sa…
Hurra! Kjekt med candy! Takk for tilbakemeldinger i min... Jeg har lagt meg til som følger, slik at jeg kan se alt det fine du lager i fremtiden også.
Takk for sjansen til å delta! - og bilde er lagt i sidebaren min :)

Hilsen Turid
Hege sa…
Hei jeg vil gjerne være med på blogcandyen din:)
Har linka til deg i bloggen min og lagt meg til som følger.
Flott blogg du har:)
UlrikaT sa…
Självklart så vill jag vara med på din candy! Jag har blivit fölgare och jag har gjort ett inlägg här: http://lofoto.blogspot.com/2010/03/anettes-bloggcandy.html
Jeanette sa…
Klart man vil være med i trekningen om litt candy! Har lagt innlegg i boggen min og blitt følger. =)Ønsker deg en fortsatt fin søndag.

klem Jeanette
Anonym sa…
jeg vil også være med! :D
jeg har blitt følger OG lagd et lite innlegg med bilde av candyen :D her er link til innlegget:
http://iselinslilleverden.blogspot.com/2010/03/enda-en-flott-blogg-candy.html
Mandy sa…
ooohh this is super sweet! I have linked you with a picture on my blog and become a follower too!

I adore all your tags in your previous post, well done on creating all of them! beautiful work!

{{hugs}}mandyxx
Ukka sa…
I would like to participate in this give away, the gift is precious! I announce in my blog on my right sidebar and I am new follower! Regards
Cathrin sa…
Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min. Ønsker selfølgelig veldig gjerne å være med på candyen din, så nå har jeg laget et lite innlegg i bloggen min og lagt meg til som følger.
Ønsker deg en fortsatt kjempefin uke!
-Cathrin-
Anonym sa…
Først av alt; så mye flott du lager:)

Tusen takk for kommentar i bloggen min.

Denne candyen ser kjempespennende ut.
Har laget et innlegg om den i bloggen min: http://didle.wordpress.com/2010/03/25/blogcandy-hos-anette/
Vet ikke helt hvordan man legger til som følger. Men har lagt deg i sidebare`n min sammen med mange av de andre bloggene jeg ofte titter innom.
Gleder meg til å se hva mer fint du tryller frem av papir:)

Ha ei fin helg (snaaart helg!)
-Ann
Askeladden sa…
Jeg vil gjerne være med bloggcandyen din og være din følger. Så masse fint du har laget!!. Linken til mitt blogg innlegg om din bloggcandy er http://askeladden-askeladden.blogspot.com/2010/03/bloggcandy-hos-anettes-bloggcandy.html
Thanks for the chance to win. The message on my blog on the left side. I cordially greet from Poland :o)
Hello! What's a candy! I've made a post about it in my blog: http://scrapmooooon.blogspot.com/2010/03/anette-1.html.
Thanks for a chance to win!

Tanya
Hello!!! Congratulations to you! I'm glad to meet you. And your candy so sweet. I am a follower now. I really like your blog!!!
I hope i will be lucky and will win your Candy!!!
My link is on the right pane http://kotopolhandmade.blogspot.com/
Regnbuedrops sa…
hoi hoi så det i sste liten at jeg ikke hadde laget noen kommentar bare hatt candyen din på siden min lenge hehe, men vil takke for at du lærte med digi LO, det var jo sinnsykt kult. =) du lager jo mye rått her inne så er vanskelig å velge bare en eller to ting. Så jeg blir gjerne med på trekningen av candyen din
ha en super påske!!

klem heidi
RoseSommer sa…
Hei! Rekker jeg å bli med på trekningen? Har lagt meg til som følger også, så 2 lodd blir det vel da.
Jeg likte godt kortene du lager. Jeg har en tendens til å overpynte litt, for det er så moro. Eller for å dekke til feil jeg har gjort ;o) Men jeg har laget noen med mindre pynt også, uten for mye dilldall, og er også veldig fornøyd med dem. Skal titte litt nøyere på dine, for der var det mange ideer. Takker....God påske!
Monica sa…
Nydelig candy, og en veldig inspirerende blogg! Håper jeg kan bli like flink som det du er, men enda er jeg i startgropen.

Har laget et innlegg om denne candyen på hobbybloggen min, den finner du på min profil når du følger linken her :)

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.