Gå til hovedinnhold

En lilla og to svarte fletteluer

Det går unna i strikkingen for tiden.... Har strikket tre fletteluer til, og har enda en som jeg må strikke innen det blir jul :) Her er en lilla og bilde av en svart, men egentlig har jeg laget to svarte...
Her kan du se luene i bruk: http://anetteshobby.blogspot.com/2011/11/en-herlig-flettelue.html
Har brukt dette mønsteret: http://www.ravelry.com/patterns/library/rose-red
Disse luene er strikket i Drops ekstra fint merinoull, så de klør ikke :)
Jeg strikker gjerne en lue til deg, om du vil ha :)
Jeg leverer disse to luene på utfordringen hos Pinnekroken :)

Kommentarer

*marion* sa…
Hei å hå

Ta deg en tur i bloggen min du det tror eg du vil like
klem Marion


Gu så mye lekkert du strikker da =)
Nydelege huer du har strikka!
Flotte luer! -Skulle gjerne hatt -men hi hi -jeg passer SKIKKELIG dårlig sånne plagg! ;((
Klem, Tove
Marthe sa…
Flotte luer! Velkommen med i utfordringen :)

-Pinnekroken-

Populære innlegg fra denne bloggen

Lykke i skogen

Det er allerede fredag igjen!! Syns ukene flyr av gårde.
Kjenner det er høst i luften, og kanskje tid for litt vedfyring snart? Her er en tennbrikettboks jeg har strikket rundt. Mønsteret er Lykke i skogen.

God helg alle sammen!

Dortegenser

Ja nå har det blitt enda et plagg til meg selv... denne gangen en dortegenser :) Samme garnet som på jakken jeg nettopp strikket - hadde så mye igjen at det nok kan bli enda en genser til...

Den er allerede tatt i bruk, så derfor er den litt "formete"... Myk og god - og ikke minst VARM!

Strikkeskjørt

Er ikke ofte jeg lager noe til meg selv... iallfall ikke klesplagg, men da jeg så dette skjørtet, så fikk jeg så veldig lyst til å strikke det til meg selv :)
Strikket dette i slutten av februar, men har ikke fått stått modell før nå....
Oppskriften er fra Garnstudio, og det er strikket i lys grå Karisma. Og siden jeg nå ikke har noen jakke som passer til, så er jeg godt i gang med å strikke det også....


Og her noen nærbilder...
Leverer også denne på utfordringen hos Pinnekroken - egenluksus :)