fredag 11. november 2011

En herlig flettelue

Jeg har strikket denne herlige flettelua :) Den er bare sååå myk og god. Og passformen er utrolig herlig :) Lua er strikket i ekstra fint merinoull, så den klør ikke - selv ikke på meg, som klør av ALT....
Måtte ta bilde av meg selv her, så det ble mange forsøk før det ble et brukende bilde :)
Mønsteret på denne lua, finner du her: http://www.ravelry.com/patterns/library/rose-red
Jeg strikker denne lua til deg, om du vil!!
Pris: 190,-
Jeg leverer denne lua på utfordringen hos Pinnekroken - noe som varmer.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Veldi fine :) Glede meg t å få sånnei :)
Klem frå lillesysstar :)

Ingunn sa...

Flott lue som du kler veldig godt! Det er morsomt å strikke luer, så jeg må nok prøve meg på denne en gang. Ha en fin dag!

Marianne sa...

Kjempefin lue! Liker veldig godt flettemønster! :)

Knerten sa...

Ja, denne tenker jeg varmer godt, Anette - ordentlig flott ble den :-)
Flink du, som lager slikt flettemønster !

Kort og Søm sa...

Kjempe fin!
God helg :O)

bojose sa...

Denne lua var kjempefin.
klem :)

Anne Gerd sa...

Kjempefin lue - sånn ei vil e au prøve mæ på:o)

Marthe sa...

Takk for din deltakelse i utfordringen.

Marthe
-Pinnekroken-

Lin sa...

Fytti så flinke du e me pinnane:)
Denne huå va kanon fine!
Så mange detaljer...eg hadde nok gitt opp før eg hadde begynt..lol..

Klem,
Lin

Anonym sa...

- glede meg au te sånnei hua ! Stilige! - klem frå more -