Det er ikke ofte jeg scrapper meg selv, men i det siste har det blitt noen - MEN, det er enda sjeldnere jeg scrapper mannen min! Og her er en LO med oss begge på ;)
Jeg leverer denne LO'en til utfordringen hos Skissedilla (13.11)
Ikke så lett å scrappe seg selv nei, og heller ikke det å scrappe mannen sin.. Er vel alltid ungene som man bevarer minnene til... Uansett - kjekt å se bilde med begge på :-)
Kommentarer
Koselig bilde da, ser ut som dere har hatt en fin tur :)
ha en fin dag, klem
Takk for deltagelsen.