Gå til hovedinnhold

Min aller beste venn

Det er ikke ofte jeg scrapper meg selv, men i det siste har det blitt noen - MEN, det er enda sjeldnere jeg scrapper mannen min! Og her er en LO med oss begge på ;)
Jeg leverer denne LO'en til utfordringen hos Skissedilla (13.11)

Kommentarer

Linda sa…
Så stilig! Likte oppsett knallgodt :)
Koselig bilde da, ser ut som dere har hatt en fin tur :)

ha en fin dag, klem
Audhild sa…
Nydelig fargemix og koselig bilde ja:-)
Beatemor sa…
Ikke så lett å scrappe seg selv nei, og heller ikke det å scrappe mannen sin.. Er vel alltid ungene som man bevarer minnene til... Uansett - kjekt å se bilde med begge på :-)
Nydeleg som alltid!!Ønskjer deg ei fortsatt fin veke og ei fin helg.
HegeAL sa…
Så flott at du har scrappet deg selv og mannen din!! Vi må ikke glemme å dokumentere oss selv littegrann ogås for ungenes del :-)

Takk for deltagelsen.