Gå til hovedinnhold

To kort med Art Impressions stempler

Ja, jeg er her enda... men er bare så veldig opptatt med salg av hus, bygging av nytt hus og ikke minst pakking og rydding.
Jeg lager fortsatt ting, men blir for det meste strikking. Gleder meg til neste helg, for da er det scrapping hele helga med gode scrappevenner - da får jeg kanskje slappet av litt - og iallfall tenkt på litt andre ting :)

Men, her er to bestillingskort jeg har laget.
Har brukt de kule stemplene fra Art Impressions, hvor "bakdelene" er inni kortet :)

Her er et kort i gultoner - hvor det også er plass til penger på tag'en som dras opp.

Og her et kort til en felles 40-års dag.
Mønsterarket her har jeg laget selv, med maling og spray.
Motivene er enkelt tusjet :)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.