lørdag 16. februar 2013

Og vinnerne er....

Da har det blitt lørdag - og tid for å kåre vinnerne av min store Gi bort!!!

Jeg har brukt random.org for å trekke vinnerne, og de heldige er:


1.plass: Lene
Og hun har i kommentaren valgt pakke nr.2







2.plass: Julie
Og i kommentaren ønsker hun seg pakke nr.1





3.plass: Ingunn
Og i kommentaren ønsker hun seg en pakke med garn/strikkebøker, så da må det bli denne:




4.plass: Bente
Og i kommentaren ønsker hun seg pakke nr.3


Det kunne jo ikke passet bedre - alle har fått det de ønsket seg mest i kommentarfeltet!

Og så har jeg trukket ut noen heldige "småvinnere" som også får en overraskelse i posten, og de heldige er:

Siri (siribyklum@hotmail.com)
Kari Revheim



Gratulerer alle sammen!
De heldige vinnerne må sende meg sin adresse til anetteshobby@gmail.com
Så skal jeg få pakkene av gårde :)

(Har jeg ikke hørt noe fra deg innen 2 uker, så kårer jeg nye vinnere!)

Ønsker alle en super lørdag!

5 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Tusen takk for at jeg ble den heldige Anette:) Passer perfekt til meg:) klem bente:)

Kort og Søm sa...

Gratulerer til heldige vinnere :O)
klem

Ingunn sa...

Hurra! Jeg ble en av de heldige. Tusen takk! Alltid spennende med nytt garn.

Klem fra Ingunn

Sammy sa...

Hurra for vinnerene! :)

Håper du har en fin helg, Anette!

Lene sa...

Herlighet!!!! For en deilig start på dagen!! :) Tusen <3 takk, gleder meg til pakke i posten! :)
Ha en fin dag!