Og vinnerne er....

Da har det blitt lørdag - og tid for å kåre vinnerne av min store Gi bort!!!

Jeg har brukt random.org for å trekke vinnerne, og de heldige er:

1.plass: Lene
Og hun har i kommentaren valgt pakke nr.2

2.plass: Julie
Og i kommentaren ønsker hun seg pakke nr.1

3.plass: Ingunn
Og i kommentaren ønsker hun seg en pakke med garn/strikkebøker, så da må det bli denne:

4.plass: Bente
Og i kommentaren ønsker hun seg pakke nr.3

Det kunne jo ikke passet bedre - alle har fått det de ønsket seg mest i kommentarfeltet!

Og så har jeg trukket ut noen heldige "småvinnere" som også får en overraskelse i posten, og de heldige er:

Siri (siribyklum@hotmail.com)
Kari Revheim

Gratulerer alle sammen!
De heldige vinnerne må sende meg sin adresse til anetteshobby@gmail.com
Så skal jeg få pakkene av gårde :)

(Har jeg ikke hørt noe fra deg innen 2 uker, så kårer jeg nye vinnere!)

Ønsker alle en super lørdag!

Kommentarer

Tusen takk for at jeg ble den heldige Anette:) Passer perfekt til meg:) klem bente:)
Kort og Søm sa…
Gratulerer til heldige vinnere :O)
klem
Ingunn sa…
Hurra! Jeg ble en av de heldige. Tusen takk! Alltid spennende med nytt garn.

Klem fra Ingunn
Sammy sa…
Hurra for vinnerene! :)

Håper du har en fin helg, Anette!
Lene sa…
Herlighet!!!! For en deilig start på dagen!! :) Tusen <3 takk, gleder meg til pakke i posten! :)
Ha en fin dag!

Dortegenser

Ja nå har det blitt enda et plagg til meg selv... denne gangen en dortegenser :) Samme garnet som på jakken jeg nettopp strikket - hadde så mye igjen at det nok kan bli enda en genser til...

Den er allerede tatt i bruk, så derfor er den litt "formete"... Myk og god - og ikke minst VARM!