Gå til hovedinnhold

Og vinnerne er....

Da har det blitt lørdag - og tid for å kåre vinnerne av min store Gi bort!!!

Jeg har brukt random.org for å trekke vinnerne, og de heldige er:


1.plass: Lene
Og hun har i kommentaren valgt pakke nr.2







2.plass: Julie
Og i kommentaren ønsker hun seg pakke nr.1





3.plass: Ingunn
Og i kommentaren ønsker hun seg en pakke med garn/strikkebøker, så da må det bli denne:




4.plass: Bente
Og i kommentaren ønsker hun seg pakke nr.3


Det kunne jo ikke passet bedre - alle har fått det de ønsket seg mest i kommentarfeltet!

Og så har jeg trukket ut noen heldige "småvinnere" som også får en overraskelse i posten, og de heldige er:

Siri (siribyklum@hotmail.com)
Kari Revheim



Gratulerer alle sammen!
De heldige vinnerne må sende meg sin adresse til anetteshobby@gmail.com
Så skal jeg få pakkene av gårde :)

(Har jeg ikke hørt noe fra deg innen 2 uker, så kårer jeg nye vinnere!)

Ønsker alle en super lørdag!

Kommentarer

Tusen takk for at jeg ble den heldige Anette:) Passer perfekt til meg:) klem bente:)
Kort og Søm sa…
Gratulerer til heldige vinnere :O)
klem
Bundingen sa…
Hurra! Jeg ble en av de heldige. Tusen takk! Alltid spennende med nytt garn.

Klem fra Ingunn
Sammy sa…
Hurra for vinnerene! :)

Håper du har en fin helg, Anette!
Anonym sa…
Herlighet!!!! For en deilig start på dagen!! :) Tusen <3 takk, gleder meg til pakke i posten! :)
Ha en fin dag!

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.