Gå til hovedinnhold

Dette selger jeg i Julebyen!!

Jeg er så heldig å få være med å selge produktene mine i Julebyen Egersund i år!!
Har strikket nesten hele året, nettopp til dette.

Og her er det du kan kjøpe av meg:
Øverst til venstre: hårpynt/hårbånd
Øverst til høyre: rød langlue (merinoull)
Midten til venstre: gråe tykke votter
Midten til høyre: brun og turkis mønsterlue (Arne & Carlos)
Nede til venstre: flettelue (merinoull)
Nede til høyre: lilla langlue 


Øverst fra venstre: svarte fletteluer (str. voksen), sandfarget og svarte vesker med firkanta lås, sandfargede vesker med rund lås
Venstre nedover: røde fletteluer (str. voksen), grå fletteluer (str. voksen), hvite fletteluer (str. barn)
Størst bilde: svarte og grå små hjertelåsvesker (passer til mobile og bankkort).
To nederste bilder til høyre: lilla og brune tova votter til barn, mobillommer i ulike farger



Røde og grå votter i merinoull.


Jeg skal selge fra boden til Husfliden - så kom og se om det er noe du liker :) :)
Julebyen åpner i dag kl.16!!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.