Trabea topp

I sommer så jeg søsteren min med en fin sommertopp - så tenkte jeg at jeg også ville hatt en slik, bare strikket... Så da måtte jeg jo lage en selv :)
Og her er den som versjon nr.2 - har nemlig laget tre stykk av denne toppen... må få tatt bilde av de to andre også, så komme dem etter hvert.
Har strikket toppen i Paris bomullsgarn.
Har også tenkt å lage skrive ned mønsteret - så vil du strikke den, så må du bare vente litt så kommer mønsteret på den etter hvert :)

Liker veldig godt at den går ned på rumpa :)

Tusen takk til min mor som var så sporty å stille opp som modell :)

Mønsteret til denne kan du laste ned GRATIS her ;)

Og jeg vil veldig gjerne ha kommentar med link, dersom du strikker den ;)

Kommentarer

Kjerstin sa…
Denne likte jeg!! Venter i spenning på oppskrift :0D Noe mulighet for å sette seg opp på mønster-liste? slik at jeg ikke går glipp av denne godbiten??
Linda sa…
Kjempefin :) ikke utenkelig at denne kommer på pinnene om litt;)
Kort og Søm sa…
Så fin den var!
Klem :O)
Charlotte sa…
Denne var kjempefin! Den sitter jo som et skudd! :) Tenker den er fin til kaldere årstider med genser under og jeg :)
Kjempe flott Anette, så flink du er - lager mønster og greier også:)
Kjempe fin, denne legger jeg til strikkelista mi ;)