Gå til hovedinnhold

En lue med bølgemønster

Fikk et tips om dette flotte settet med bølgemønster - det måtte selvsagt prøves ut :)
Så da ble det en grå lue til prinsessa... enda en.... Men denne gangen har jeg strikket i et garn som har 50% merinoull og 50% bomull, så den passer mer til årstiden vi nå er i - altså ikke like varmt som rein ull :)
Bildet ble tatt nå i dag tidlig - og lua måtte hun ha i barnehagen i dag - så jeg tror den falt godt i smak hos henne ;)

Jeg leverer denne lua til utfordringen hos Pinnekroken - Vår i anmarsj.

Kommentarer

WOW lekker liten lue, skjønner godt snuppa måtte ha den på med en gang:)
Takker for varme ord i bloggen og synes og det var kjekt med praten vår:)
Ha en fine dag:)
klem bente:)
Bodil sa…
Kjempefin lue :)
klem :)
line sa…
Den lua var kjempefin!
Husmorspira sa…
Nydelig og vårlig lue!
Ingunn sa…
Barn er skjønne slik, de vil ha det på med en gang! Nydelig lue, fikk nesten lyst på en selv. Lykke til med utfordringen, og ha en fin kveld!
Solstjerne sa…
Den såg kjempe god ut - for fin var den iallefall.

Takk for at du bidrar i utfordringen.

Marianne
- pinnekroken

Populære innlegg fra denne bloggen

Lykke i skogen

Det er allerede fredag igjen!! Syns ukene flyr av gårde.
Kjenner det er høst i luften, og kanskje tid for litt vedfyring snart? Her er en tennbrikettboks jeg har strikket rundt. Mønsteret er Lykke i skogen.

God helg alle sammen!

Dortegenser

Ja nå har det blitt enda et plagg til meg selv... denne gangen en dortegenser :) Samme garnet som på jakken jeg nettopp strikket - hadde så mye igjen at det nok kan bli enda en genser til...

Den er allerede tatt i bruk, så derfor er den litt "formete"... Myk og god - og ikke minst VARM!

Strikkeskjørt

Er ikke ofte jeg lager noe til meg selv... iallfall ikke klesplagg, men da jeg så dette skjørtet, så fikk jeg så veldig lyst til å strikke det til meg selv :)
Strikket dette i slutten av februar, men har ikke fått stått modell før nå....
Oppskriften er fra Garnstudio, og det er strikket i lys grå Karisma. Og siden jeg nå ikke har noen jakke som passer til, så er jeg godt i gang med å strikke det også....


Og her noen nærbilder...
Leverer også denne på utfordringen hos Pinnekroken - egenluksus :)