tirsdag 27. mars 2012

En strikket kjole med tegning på....

Denne kjolen er virkelig strikkefersk....
Prinsessa har selv valgt ut fargekombinasjoner - og tegnet tegningen....
Hun satt og tegnet her om dagen, og jeg likte tegningen så godt at jeg tenkte jeg skulle bruke den på kjolen jeg holdt på med :)
Hvem hun har tegnet er uvisst - enten var det henne selv, eller så var det meg....

Her er tegningen hun tegnet, og som jeg har brukt som mønster til motivet på kjolen ;)


Og her er kjolen da :)
Først framme...
Modellen er ikke alltid like glad for å bli tatt bilde av....

Og så et bilde av hele kjolen bakfra:

Og her et mer nærbilde :)
Ønsker alle en super dag!!!

8 kommentarer:

Lorgen Design sa...

Så utrolig skjønn! Dette var kjempelurt - å la jenta få tegne mønsteret selv. Kanskje jeg skal gjøre det samme med eldstemann... Takk for lurt tips!

-Sanna- sa...

Så stilig kjole.
Og den tegningen, - det er definitivt deg. Med strikkefingre !

Randi Elisabeth sa...

Kjolen var kjempeflott og det var veldig kult med tegningen:)

Kort og Søm sa...

Super!! :O)

Harpa sa...

Så tøft! :-)

Linda sa...

Så stilig en kjole og så kreativt laget :) Takk for inspirasjon! Her går det i bunad til minstemor til konfirmasjonen i mai :)

Fru Keilegavlen sa...

Så flott! Utruleg kjekt å la ho teikna mønster sjølv, tenkjer ho sjølv er litt stolt og, sjølv om ho ikkje heilt var klar for å stå modell når mammaen ville det. ;)

mocca sa...

Så stilig det ble ;) Du er jo så kreativ og flott tegning av jenta di;)