Gå til hovedinnhold

En strikket kjole med tegning på....

Denne kjolen er virkelig strikkefersk....
Prinsessa har selv valgt ut fargekombinasjoner - og tegnet tegningen....
Hun satt og tegnet her om dagen, og jeg likte tegningen så godt at jeg tenkte jeg skulle bruke den på kjolen jeg holdt på med :)
Hvem hun har tegnet er uvisst - enten var det henne selv, eller så var det meg....

Her er tegningen hun tegnet, og som jeg har brukt som mønster til motivet på kjolen ;)


Og her er kjolen da :)
Først framme...
Modellen er ikke alltid like glad for å bli tatt bilde av....

Og så et bilde av hele kjolen bakfra:

Og her et mer nærbilde :)
Ønsker alle en super dag!!!

Kommentarer

Så utrolig skjønn! Dette var kjempelurt - å la jenta få tegne mønsteret selv. Kanskje jeg skal gjøre det samme med eldstemann... Takk for lurt tips!
-Sanna- sa…
Så stilig kjole.
Og den tegningen, - det er definitivt deg. Med strikkefingre !
Kjolen var kjempeflott og det var veldig kult med tegningen:)
Linda sa…
Så stilig en kjole og så kreativt laget :) Takk for inspirasjon! Her går det i bunad til minstemor til konfirmasjonen i mai :)
Så flott! Utruleg kjekt å la ho teikna mønster sjølv, tenkjer ho sjølv er litt stolt og, sjølv om ho ikkje heilt var klar for å stå modell når mammaen ville det. ;)
mocca sa…
Så stilig det ble ;) Du er jo så kreativ og flott tegning av jenta di;)

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.