En blå og turkis monsterbukse februar 24, 2012 Har strikket en blå og turkis monsterbukse i str. 2 år. Modellen min er 3 år.... så den ser litt liten ut til henne. Og så skal egentlig monsteret være bak på rumpa... men det ville ikke modellen min, for da kunne hun jo ikke se monsteret... Del Hent link Facebook X Pinterest E-post Andre apper Etiketter Strikk Del Hent link Facebook X Pinterest E-post Andre apper Kommentarer Sysleglad sa… Søt bukse i fine farger1! Stinemorღ sa… Tøff monsterbukse!! Kort og Søm sa… Så tøff bukse!! :O) mocca sa… Kjempe fin;0) Lorgen Design sa… Kjempeflott bukse! Nå fikk jeg enda mer lyst til å lage en slik bukse til minstemann. Superkul barnehagebukse :) Bente Årstad sa… Skikkelig kul bukse og modellen bestemmer hi hi. Håper du hadde en fin hyttetur:)klem bente:9 Grethe sa… Herlig bukse!Og en fantastisk modell!!
Kommentarer
klem bente:9
Og en fantastisk modell!!