Gå til hovedinnhold

Mobilvesker

Jeg har strikket noen mobilvesker :) To av dem til min søster og de andre tre som smågaver til kjekke scrappedamer ;)
Og garnet er diverse restegarn.
Her en grønn veske:)
Og her er en lilla veske hvor du kan se mobilen inni :)
Og her er veska knyttet igjen, og mobilen er inni.
Så et nærbilde av flettemønsteret :)
Og til slutt alle 5 veskene jeg strikket. Fort gjort - strikket 3 på en kveld :)
Jeg leverer disse veskene på utfordringen til Pinnekroken: http://pinnekroken.blogspot.com/2011/11/utfordring-17-kalendergaver-og-annet.html

Kommentarer

Disse var skikkelig fine! -Lua og sokkene under her og (-det flettemønsteret er flott -har prøvd -men får det ikke til:))
Ha en super helg videre:)
Klem, Tove
prismsurface sa…
One must act in painting as in life, directly.Sculpture is the best comment that a painter can make on painting.by Revathi
Jane Brit sa…
Takk for at du deltok i utfordringen! :)

Hilsen Jane Brit
- Pinnekroken -

Populære innlegg fra denne bloggen

Lykke i skogen

Det er allerede fredag igjen!! Syns ukene flyr av gårde.
Kjenner det er høst i luften, og kanskje tid for litt vedfyring snart? Her er en tennbrikettboks jeg har strikket rundt. Mønsteret er Lykke i skogen.

God helg alle sammen!

Dortegenser

Ja nå har det blitt enda et plagg til meg selv... denne gangen en dortegenser :) Samme garnet som på jakken jeg nettopp strikket - hadde så mye igjen at det nok kan bli enda en genser til...

Den er allerede tatt i bruk, så derfor er den litt "formete"... Myk og god - og ikke minst VARM!

Strikkeskjørt

Er ikke ofte jeg lager noe til meg selv... iallfall ikke klesplagg, men da jeg så dette skjørtet, så fikk jeg så veldig lyst til å strikke det til meg selv :)
Strikket dette i slutten av februar, men har ikke fått stått modell før nå....
Oppskriften er fra Garnstudio, og det er strikket i lys grå Karisma. Og siden jeg nå ikke har noen jakke som passer til, så er jeg godt i gang med å strikke det også....


Og her noen nærbilder...
Leverer også denne på utfordringen hos Pinnekroken - egenluksus :)