fredag 30. september 2011

Leggvarmere, sokker og lue

Ja det går i strikking for tiden... Etter de forrige strikkede leggvarmerne, fikk jeg bestilling på enda ett par :) Til en annen prinsesse.

Og så har jeg strikket disse sokkene til Kristoffer på 10 måneder. De passet også veldig godt ;)

Og til slutt en lue. Pga strikketeknikken passer den både til liten og stor, men går ikke særlig langt ned over ørene til eldstemann ;) Ellers veldig god passform ;)

Alt er strikket uten oppskrift. Sokkehælen har jeg lært av min mor, som har lært den av sin mormor :)
Leggvarmerne og sokkene leverer jeg til utfordringen hos Pinnekroken.

8 kommentarer:

Connie sa...

Så mye lekkert du har strikket. Nydelig.

Ha en fin helg.

toi9 sa...

Så flink og flittig du er :)
Lekker de leggvarmerne. Så fint med båndet på.

Ha ei fin helg :)
Klem

Miriam sa...

Her går det unna! ;)

Så flink du er som strikker uten oppskrift! Synes leggvarmerne dine er nydelige :)

Fru Keilegavlen sa...

Mykje flott du har strikka. Leggvarmarane var kjempeflotte.

Renate sa...

Så deilig med strikka ting nå når det begynner å bli kaldt ute. Kanskje jeg må grave frem strikketøyet selv snart. :)
Takk for at du er med på blogcandyen min. Lykke til i trekningen. :)

Høstmamma sa...

Så mye fint du strikker:-)

Jeg har en liten overraskelse til deg inne hos meg:-)

Vimså sa...

Kor flink du e.. jeg starter på, men så ligg dem halvferdige i posen din..
Trivelig at du vil følge bloggen min videre, og delta i min lille give away.
Klem fra Mari Johanne

Kort-amatør:) sa...

Så flotte strikka plagg!
-Har faktisk også strikket litt i det siste! Enkle ting da.. men ble ganske fornøyd:)-Syns det er kjekt å "holde på med noe":)
Ha ei fin uke
Go klem, T