Leggvarmere, sokker og lue

Ja det går i strikking for tiden... Etter de forrige strikkede leggvarmerne, fikk jeg bestilling på enda ett par :) Til en annen prinsesse.

Og så har jeg strikket disse sokkene til Kristoffer på 10 måneder. De passet også veldig godt ;)

Og til slutt en lue. Pga strikketeknikken passer den både til liten og stor, men går ikke særlig langt ned over ørene til eldstemann ;) Ellers veldig god passform ;)

Alt er strikket uten oppskrift. Sokkehælen har jeg lært av min mor, som har lært den av sin mormor :)
Leggvarmerne og sokkene leverer jeg til utfordringen hos Pinnekroken.

Kommentarer

Connie sa…
Så mye lekkert du har strikket. Nydelig.

Ha en fin helg.
toi9 sa…
Så flink og flittig du er :)
Lekker de leggvarmerne. Så fint med båndet på.

Ha ei fin helg :)
Klem
Miriam sa…
Her går det unna! ;)

Så flink du er som strikker uten oppskrift! Synes leggvarmerne dine er nydelige :)
Mykje flott du har strikka. Leggvarmarane var kjempeflotte.
Renate sa…
Så deilig med strikka ting nå når det begynner å bli kaldt ute. Kanskje jeg må grave frem strikketøyet selv snart. :)
Takk for at du er med på blogcandyen min. Lykke til i trekningen. :)
Høstmamma sa…
Så mye fint du strikker:-)

Jeg har en liten overraskelse til deg inne hos meg:-)
Vimså sa…
Kor flink du e.. jeg starter på, men så ligg dem halvferdige i posen din..
Trivelig at du vil følge bloggen min videre, og delta i min lille give away.
Klem fra Mari Johanne
Så flotte strikka plagg!
-Har faktisk også strikket litt i det siste! Enkle ting da.. men ble ganske fornøyd:)-Syns det er kjekt å "holde på med noe":)
Ha ei fin uke
Go klem, T

Dortegenser

Ja nå har det blitt enda et plagg til meg selv... denne gangen en dortegenser :) Samme garnet som på jakken jeg nettopp strikket - hadde så mye igjen at det nok kan bli enda en genser til...

Den er allerede tatt i bruk, så derfor er den litt "formete"... Myk og god - og ikke minst VARM!