Gå til hovedinnhold

Tovede vesker + cupcakes

Jeg har strikket en tunika i Kauni regnbue-garn. (kommer her i bloggen etter hvert). Men - jeg hadde noen rester som jeg tenkte å prøve toving av Kauni-garnet. Og det ble bare sååå mykt og godt! Utrolig fint!

Strikket denne veska til prinsessa ;)


Og da denne var ferdig strikket, kom prinsen også her og spurte om gutter kunne ha veske... Siden han har så mange småting som kan legges i den. Så da måtte jeg jo strikke en til han også - så denne ble til ut av restegarn. Han valgte selv fargene og rekkefølgen på fargene ;)

Begge disse veskene var raske å lage, og er laget uten mønster eller oppskrift. De ble liksom bare til ;)
Jeg leverer disse to til veskeutfordringen hos Pinnekroken.


Så i går oppdaget jeg en kjempe-super-kakenettside. Så disse Oreo-cupcakes'ene måtte prøves :) Jeg hadde ikke det som trengtes for å lage toppingen, så jeg måtte lage en annen en det oppskriften tilsa... Men de ble veldig gode - også i dag ;) hehe ;)

Kommentarer

Berit sa…
Kjempefine vesker og de kakene så gode ut, kan nok hende jeg prøver meg på de :)
Lene sa…
Så fine vesker, kjempe fine farger :)
så gøye vesker du har strikket :) å de kakene så bare lekre ut:):) lurer på om me ska ta ett scrappetreff denna ugå(iche mandag),passe d få dg?
Jane Brit sa…
Jøss, det var kjapt!! Herlige vesker! :)

Takk for bidrag til Pinnekroken sin utfordring! :)

Ha en fin søndag videre :)

Hilsen Jane Brit
- Pinnekroken -
Innestemmen sa…
For en produksjon, så artige vesker, hi hi, klart at veslegutt også må ha!
Sjalet ditt er kjempefint =)
Klem Siv
Anette sa…
Fort gjort å strikke disse veskene Jane Brit :) Regner jo bare likevel her, så det blir mye innesitting ;)
Miriam sa…
Dette var raskt ja! Skjønner godt at gutten din også ville ha en veske, disse var flotte :)
Tøffe vesker :D Lillebror her i huset vil også gjerne bruke veske , han har ogå en masse små saker han skal ha med seg !
Lykke til med utfordringen !

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.