Gå til hovedinnhold

En strikket veske

Det går i strikking her om dagen. Har strikket denne veska i lingarn. Blomstene er heklet i bomullsgarn. Veska er foret inni, slik at det du har i veska ikke faller ut.
Jeg har strikket to av disse veskene, og den ene har jeg tatt i bruk selv. Den andre selger jeg :) Så, vil du ha den, kan den bli din for 150,- + porto.
Størrelse på veska er ca. 25cm x 25cm.
Blomstene kan tas av - er festet med sikkerhetsnål.

SOLGT

Kommentarer

Linda sa…
Skal si du har fart på strikkepinnene for tiden ;)
Kjempelekker væske!!

Klem, Linda :)
Kort og Søm sa…
Så fin veske!
God sommer :O)
Anonym sa…
Kjempelekker veske!
(-Nyydelig LO under her oxo)
Go klem, Tove