En Kauni-kjole

Jeg har strikket denne kjolen i garnet Kauni. Veldig kjekt strikkegarn, men også veldig ullete... Den klødde for prinsessa, noe jeg godt kan forstå, så jeg måtte kjøpe en hvit kjole til å ha under :) Da gikk det bra ;)
Har brukt mønsteret fra Rasmilla - Elvira.
Og så har jeg laget et hårbånd som passer til ;)

Kommentarer

for en nydelig modell du har :) skjønn kjole du har strikket,du er kjenmpegod :)
Linda sa…
Du har virkelig slått deg på kjole strikkingen for tiden! Denne var kjempefin. Likte fargene og hullmønsteret
Linda sa…
Skal si du er i siget med strikking :) Og en supersøt prinsesse som selvfølgelig ser like glad ut hver gang ;)
Lekker!!
Du er kjempeflink til å strikke kjoler og ritig så søte er de. Flott hårpynt du hadde laget også:)
Angella sa…
Imponert over at du også har tid til å strikke....Nydelig kjole hun har på seg:)

Angella
Judith sa…
Nydelige kjoler!
Jeg fikk et tips om at skyllemiddel for ull skal være bra for å hindre kjøete ullplagg, verd å teste kanskje siden kjolen var så flott!
Bente sa…
Å, så nydelig! Kjolen var superfin, og modellen supersøt. :)
Torunn sa…
Flott kjole og ein herleg modell!!
Anonym sa…
2 nydelige rød-kjoler! -enig med Torunn over her -ei skikkelig søt modell:))
Klem, T