Gå til hovedinnhold

Mere strikking

Jeg har strikket en tøysetopp. Har ikke fulgt oppskriften helt, men har iallfall tatt utgangspunkt i den. Dette er mitt første "ordentlige" strikkeprosjekt... Eller iallfall mitt første strikkede plagg :) Modellen stilte velvillig opp, hun syns hun var sååååå flott!!
Oppskriften finner dere HER.




Og så har jeg strikket en liten greie som jeg har tenkt skal være en blomsterpotte ute på sommerbordet. Men ikke hadde jeg blomster da bildet ble tatt, og ikke hadde jeg en tom hermetikkboks heller (denne er det kjøttkaker i....). Blomsten som jeg har pyntet med er heklet.


Og et nærbilde...

Jeg deltar med denne blomsterpotten på utfordringen hos Strikkere.
Mønsteret til denne blomsterpotteskjuleren er egenkomponert. Jeg har strikket to rett + to vrang hele tiden. Ikke så veldig vanskelig ;) haha ;)

Kommentarer

-Sanna- sa…
Du er kreativ.
Genseren ble jo kjempefin.
Og blomsterpotten er tøff...
anita sa…
så fin genser, så godt fornøyd ut hun ja. stilig blomsterpotte skjuler...
Cecilie sa…
Kjempe tøff blomsterpotteskjuler :-) og toppen var veldig fin. Likte godt fargane :-)
Linda sa…
Stilig topp! Kanskje jeg får sette i gang med den også, skautet er iallefall ferdig :)
Blomsterpotten var også kjempekul, morsom vri :)
så herlig sommertopp og så lurt med en potteskuler:) da kan jo allslags potter benyttes:)
Kort og Søm sa…
Kjempe fin genser!
Klem Fredrikke :O)
Irene sa…
søt topp på søt modell!
Marthe sa…
Takk for bidraget ditt i utfordringsbloggen Strikkere :o) Potteskjuleren var super!
Marthe sa…
p.s. Iflg reglene skal du si noe om mønsteret på bidraget ditt, om mønsteret er eget f eks, ellers linke til det om mulig.
Linda W sa…
Flink du er kan jo alt du. Nydelig genser og artig potteskjuler:)
Retrobaby sa…
Så fine ting! Har du sett at du har vunnet hos meg?
http://retrobabydesign.blogspot.com/2011/04/and-winners-are.html
Send meg adressen din, så er pakken snart på vei! :)
Anonym sa…
Stilig tøysetopp -og søt modell!!
Koselig kjøttkake blomsterpotte (hi hi)
Ha ei fin uke
Klem, T
Miriam sa…
Kjempesøt og artig kommet på! :)
*marion* sa…
Så masse lekkert du lager da å snuppa i tøysetoppen så ut til å digge den råfin
takk for besøk er så koslig klem Marion

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.