Og vinneren er....

Nå har jeg trukket en vinner på candy'en min :)
Det var en omfattende prosess, å sjekke alle som har deltatt....

TUSEN takk til alle som har deltatt!! Skulle ønske jeg hadde en liten candy å gi dere alle!

Så, vinneren......

Den heldige er:

Marit!!!

Send meg din adresse, så kommer det en pakke til deg i posten ;)
anetteshobby@gmail.com

Dersom vinneren ikke har kontaktet meg innen onsdag 16.febr så kårer jeg en ny vinner.

Samtidig vil jeg ønske alle en riktig god helg!

Og husk å delta på bloghop'en vi har på Scrappekammeret - her kan du vinne hele 8 RAK'er!!!!!

Kommentarer

RoseSommer sa…
Ja, ja, så ble det ikke meg....
Gratulerer til Marit, og takk til deg som laget litt moro i vinterkulda.
gratulerer med en flott candy Marit :)
god helg Anette :)
Annika sa…
Grattis till Marit! :D
Mamma sa…
Gratulerer så mye til Marit!
Kos deg med pakken :D
Gratulere så mye Marit! Ha ei god helg alle sammen!
Anonym sa…
Tusen takk :) For en hyggelig overraskelse å vinne en så flott candy. Tusen takk til Anette som arrangerte denne :)