GDT hos Kort O Mania!!

Jeg er så heldig å få være Februars GDT hos Kort O Mania!!! Heldige meg!

Og nå er deres første utfordring i februar ute - denne gangen skal du lage et kort som ikke er i 15 x 15 størrelse.

Jeg har laget dette guttekortet:

Stempelet jeg har brukt her er fra Robyns Fetish Digital stamps.

Jeg leverer dette bidrag til utfordringen:
I love Promarkers - Anything goes.

Kommentarer

Tine sa…
Hi Anette. Lovely card. Thanks for joining us at I ♥ Promarkers.
Tine :)
Deilig å se kort som ikke er 15 x 15. Nydelig motiv og stilig med rufsete kanter. Tøft med den blå blomsten sammen med perlene. Vakkert!!!!

Klem, Trine :)
Åhhh så søtt. Flotte farger og lekkert design!
Kathleen sa…
Hi Anette, fabulous card, thank you for joining us this week at I ♥ Promarkers.
bojose sa…
Kjempefint kort og så søtt motiv da :)
klem :)
WeirdCat sa…
Lovely card, great blue tones, thank you for joining us at I♥Promarkers this week
Ruth x
Grethe sa…
Herlig kort! Det søte stempeltrykket. Flotte farger!
Cute card, pretty flowers. Thanks for joining us on I ♥ Promarkers this week.
hugs
wynneth
x