Gå til hovedinnhold

BLOGCANDY - kom og bli med!

ENDELIG er det tid for en candy her hos meg også :)
Først hadde jeg tenkt å ha en da jeg passerte 10.000 besøkende, men det ble aldri. Så hadde jeg tenkt å ha en da jeg feiret to års jubileum, men det ble heller aldri... Og nå er jeg på vei mot 20.000 besøkende - så da er det vel på sin plass å feire litt ;)

Jeg har samlet sammen en god del scrappesaker som kommer til en heldig vinner. Kommer til å trekke via random, så her har alle en sjanse.



For å være med i trekningen må du gjøre følgende:
- legge deg til som følger av bloggen min
- legge bilde og link i din egen blogg (sidebar er ok)
- linke til din blogg i feltet nedenfor her
- du kan også få et ekstra lodd, ved å legge meg til i blogglista di! Skriv da et 2-tall bak navnet ditt, så vet jeg at du har et ekstra lodd.


Frist for å være med er 10.februar 2011.




Kommentarer

så gøy :) jeg har gjort alt sammen jeg, eller jeg var både følger,og jeg har deg på bloglista mi :) men uansett her er 2 tallet :)
Kort og Søm sa…
Gratulerer med mange besøkende!
klem :o)
Lenas kort sa…
Gratulerer med alle besøkende :-) Nå ligger du på sidebaren min :-) Ønsker deg en flott dag :-)
RoseSommer sa…
Spennende!!
Tror jeg har husket alt nå.
Ha en fin uke.
Hilsen Rosesommer - 2
Så flott, jeg er både følger og har deg i blogglista mi. så da blir tallet 2.
Tror kanskje jeg brukte opp vinnerlykken min før jul, men jeg prøver likevell. :) Har vært følger lenge, og du ligger i blogglista mi fra før, resten av punktene er også i boks så da er det bare å krysse fingre. :):)

Gratulerer med mange besøkende.

Klem, Trine :)
Anonym sa…
Grattis med alle besøkende:) -Jeg blir med:) -og jeg følger deg allerede:)) 2 klemmer fra meg
Burbulex sa…
This is really some wonderful candy. Thanks for a chance to win!
Anonym sa…
Da skulle jeg ha fått med meg alt, er ikke bare, bare å være fersking, men håper på bratt læringskurve innen både kort og bblogg :-)
Line sa…
Nå har jeg ordnet opp i surret mitt. Jeg er følger og du ligger linket i sidebaren min. Takk for muligheten til å være med på din flotte blogcandy. :-)
Takker for fine ord. Og da har jeg lagt deg i sidefeltet mitt...... Ha ei fine helg. Klem bente
Guro sa…
Gratulerer så masse Anette med så mange besøkende; kjempegøy :-D Bloggen din er kjempefin!
Jeg har lagt candyen i sidebaren, og du er i blogglisten. Ha en fin kveld.
Klem Guro
Thanks for the chance.
I'm following you and posted on the sidebar of my blog.
Hugs
Anonym sa…
Eg har lagt deg til i blogglista mi, er følgjar, og lagt til candyen i sidebaren min.
Altså 2 :)
For ein flott candy - så flott å ha sjansen til å vera med i trekninga!
Nina sa…
flott candy du har satt opp :)
Den vil jeg gjerne delta på.
Har nå gjort alt du har bedt om, så nå er det bare å vente i spenning.

2 lodd
Kjempeflott candy du har å tilby. Takker for å få være med, så nå er det bare å krysse fingrene. Har gjort alle kravene. Ha en fin uke. Klem...Mona
Mamma sa…
Hei, for en flott bloggcandy!
Nydelige kort du lager. :D
Jeg er med, med et 2-tall bak. :D
Gratulerer med ant. besøkende! Vil så gjerne være med på candyen. Trodde jeg linket bilde av meg -men det går vel alikevel...
Candyen er lagt i min sidebar.
Ha ei god helg!
Bodil sa…
Hei, jeg har lagt bilde med link i sidebaren min. Blir gjerne følger av bloggen din. Har lagt deg til i blogglista mi også.
klem :)
Anonym sa…
hej anette! självklart är jag med o firar. tack för att du ville vara med o fira med mig. är följare av din super blogg nu . kramar
Owww, perfect candy!!! Thank you for the chance to win!!!

Follower Cintia Tavares
I linked your candy in my blog
http://minhavidacomscrap.blogspot.com/

Hugs

Cintia
Rosa Forino sa…
Thank you for your generosity, the candy is really beautiful!!
Linked it on my blog http://blogcandymania.blogspot.com/ 
Hugs from italy,
rosa
i am old follower
goccedioceano2000(at)libero(dot)it
blog creative: http://kreattiva.blogspot.com/
HeARTworks sa…
Congratulations on 20,000 visitors! and thank you for sharing your joy with this great candy! Patsy from
HeARTworks
Eline sa…
Hei.
Gratulere med så mange besøk i bloggen din. Det er veldig mye flott her, så det er ikke rart at mange finner veien hit, Jeg har lagt meg til som følger og linket i bloggen min. jeg har også lagt deg til i blogglista. Hit komme jeg garantert tilbake =D

Ha en fin dag
Luana sa…
Thanks for the chance to win this wonderful stuff! ^^
I linked your blog candy on my sidebar and in a post of my blog so 2 chances!

http://langolodeigiveaway.blogspot.com/2011/01/glog-candy-di-annettes-hobbyverden.html
hei!
gratulerer!!
så flott blogg du har!
har lagt candy med bilde i sidebar
lagt deg i blogglista
og lagt meg til som følger:)
klem
uuuupppsss
glemte å skrive 2 etter linken til bloggen min jeg
klem
Hei.
Flott blogg og fin Candy:-) Jeg har også en gående hos meg om du vil prøve:-) Du lager masse fint!

Har også lagt deg til i blogglista mi -2-

-Eve-
Annika sa…
Hej, vilken fin bloggcandy! :)

Jag är nu följare av din blogg och har länkat till dig i min sidebar!

http://mamura75.blogspot.com/

Nu hoppas jag bara på tur! ;)

Med vänlig hälsning

Annika
Randi WS sa…
Oy, så flott candy!! Og den var jeg i ferd med å gå glipp av gitt! Godt jeg oppdaga det i tide! Thi hi ;) Takk for muligheten

Klem, Randi WS

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.