søndag 21. november 2010

Å vente - DT Scrappekammeret

Scrappekammeret kom med en ny utfordring i går! Det er Kammerpikenes tema denne gangen, som er: å vente!
Jeg har laget et God Jul-skilt, mens jeg venter på å få lov til å pynte til jul ;) Skiltet er laget på en stålplate, i str. 20cm x 40cm.





Gleder meg såååå til neste helg når jeg endelig kan henge den opp ;) Måtte henge den opp for å ta bilde, og den passet veldig fint på veggen i gangen ;)

Jeg leverer dette bidraget på utfordringene:
Sketchy Colors - rød og hvit (27.11) - trukket
Anonyme Scrappere - magi (23.11) - trukket
Scrappiness Design - vintageinspirert julekreasjon (30.11)

11 kommentarer:

Carina sa...

Så kjekt med skilt da! Likte blonden med snørkystallene og sløfa med bjella :D Sucker for the details :P

inger synnøve sa...

dette skiltet er bare nydelig:)

Anne Kristine sa...

Så flott skilt og så fine detaljer med charms og bjelle.
Takk for at du deltar hos SC denne uken.
Ha en flott uke!
Klem Anne

Trine Pedersen sa...

Kjempefint skilt du har laget. Nydelig med blonder og sløyfer. De små snøkrystallene og den lille bjella var prikken over ien. Skjønner godt at du gleder deg til å henge det opp neste helg.

Ha ei fin uke!

Klem, Trine :)

Bente sa...

Koselig juleskilt!

Caroline sa...

dette var stilig :)

UlrikaT sa...

Nydelig juleskylt med lekkre detaljer!
Klem/Ulrika

Ida sa...

Ååååå, så nydelig!! Herlig dørskilt du har laget!!

Jeg gleder meg også masse til å åynte til jul!

Klemmer Ida:o)

Ida sa...

pynte var selvsagt det jeg mente...:o)

Hilde Jeanett sa...

Takk for at du deltar i utfordringen vår med dette flotte skiltet.

Anne sa...

For et flott skilt, må si jeg elsker snøkrystallene som henger til pynt! :D
Takk for at du deltar hos AS.
Klem, Anne.