Gå til hovedinnhold

Utfordring # hos Musikkstua

Utfordringen går ut på å la deg inspireres av din


FAVORITTSANG!!



Denne ukens premie er hele 5 digitale stempler ifra Sew Many Cards etter vinnerens ønske.




og







Letraset
Kommer med en pakke med fem tusjer, spring set, og Letra Tac Super dobbelsidig tape











Dette er SUPERFLOTTE premier - så her er det bare å delta!!




Her er mitt stjerne-bidrag:

Favorittsangen min heter Angel av Sarah McLachlan. Det er en nyyydelig sang, så jeg måtte bare scrappe engelen min ;)


Frist for innlevering av bidrag er 28.aug kl.18:00

Kommentarer

pia iris sa…
for en herlig liten engel du har, og en nydelig LO, må få prøve å lagd en LO til den utfordringen der jeg og :-)

og så til et spørsmål ;-)
jeg er medlem inne på et flott scrappeforum www.glitterstas.diskusjonsforum( og du må gjerne melde deg inn der du og )(link i bloggen min)
vi fyller to år i disse dager, og i den forbindelse er det en konkurranse der vi skal lifte et valgfritt kort + mange andre konkeurranser og :-)
jeg vil derfor spørre om jeg kan få lov til å lifte ditt blå bryllupskort, det som du hadde i anonyme scrappere sin blogg.
det var så lekkert syns jeg. ha en flott dag. klem pia
pia iris sa…
hei igjen.
takk for tillatelsen ;-)
de filmstripene er en slags overlay ja, det er filmrull fra tim holtz, de er skikkelig stilige.
Tusen takk for koselig kommentar hos meg.:)Nydelig LO du har laget. Skjønner godt at du vil scrappe engelen din. Du skal ikke se bort i fra at jeg prøver meg på utfordringen hos Musikkstua. Hørtes veldig spennende ut.

Ha ei fin uke!

Klem, Trine :)
Takk for linken til Musikkstua, jeg må prøve å følge med på utfordringene, men rekker nok ikke å lage bidrag til denne runden - oppstarten som DT-medlem hos The Nook blir ganske så krevende - mye å sette seg inn i!

Nydelig LO til Musikkstua. Liker det enkle oppsettet og de sarte fargene!
pia iris sa…
http://pias-hobbyland.blogspot.com/2010/08/hipp-hurra-kort.html

her er kortet om du har lyst til å se. klem pia

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.