Gå til hovedinnhold

Svart, gul og grønn

Jeg har dekorert tre bokser. De skal være til å ha scrappeblomster i, på hobbyrommet.
Alle sidene på boksene er pyntet med mønsterark, og det er en sløyfe som går rundt hele boksen.
Med disse boksene deltar jeg på utfordringen hos Kort o Mania - svart, gul og grønn!
Litt vanskelig å se det svarte? Oppå hver boks er det en stemplet svart sommerfugl, men jeg har gitt den glitter, så det ser ikke så veldig svart ut på bildene her.

Jeg har også vært så heldig å bli publisert på utfordringsbloggen: Anonyme scrappere. Annen hver onsdag har de skryteonsdag, og jeg var så heldig å bli plukkket ut ;) Kortet jeg er der med finner dere HER.

Kommentarer

bestevenn sa…
Så flott å lage bokser til blomstene og å dekorere de. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.
Kari sa…
Så stilige bokser Anette! De kommer til å pynte fint opp på scrapperommet! Gratulerer med publiseringen hos AS også!

Ha en flott dag.
Klem Kari
Merethe sa…
Så stilige og flotte bokser.
Var inne å komenterte kortet ditt også, så nydelig - gratulerer.
Jeanette sa…
Så herlige bokser! :) Takk for ditt bidrag til Kort O Mania. Klem fra Jeanette :)
Mona sa…
Så flotte bokser! Dette blir flott pynt på scrapperommet ditt!

Klem Mona :0)
Filharmonica sa…
Flotte bokser :-) Takk for at du deltar i utfordringen til Kort-O-Mania!
lam sa…
super skønne bokse
Linda S. L sa…
heia! :D
så utrolig flott esker/bokser du har laget! ser godt det svarte jeg ;)
takk for at du deltar hos kort o mania anette! :D
klemmm

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.