Gå til hovedinnhold

Vennskap er...

Har laget et kort til Kort og godt's augustutfordring. Det var mye som måtte følges: tekststempel som hovedmotiv, minst 3 brads, bånd og blonde, og turkis måtte være med. Kortet jeg har laget er dette:

Tekststempelet som er hovedmotiv er fra Elsi.
De 3 brads'ene er øverst i høyre hjørne. Dette er hvite brads.
Bånd og blonde går på tvers av hele kortet. Det er lett å se sløyfa, men under denne går samme båndet og så en hvit blonde.
Turkis er vel stort sett hele kortet.

Jeg bidrar med dette kortet på Kort o manias utfordring - Favorittstempel.
Jeg har valgt dette tekststempelet fra Elsi, fordi jeg syns det er så treffende og fordi jeg bruker det nesten hele tiden. Dersom det ikke er på framsiden av kortet, så er det på innsiden ;)

Materialliste:
Kartong
Mønsterark fra My Minds Eye og Scrappers Choice
Tekststempel fra Elsi og Kort og Godt (bakgrunnsteksten)
Splittbinders
Spellbinders
Blonde og bånd
Blomster fra Ladybug and friends og Kort og Godt

Kommentarer

Kari sa…
Åhhhh dette var nydelig Anette! Herlige samstemte farger og nydelig pyntet!
bestevenn sa…
Det er et kjempefint og et veldig hyggelig stempel å bruke. Skjønner godt at du stadig bruker det. Flott kort du har laget. tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.
Guro sa…
Nydelig Anette!!! Skal si du har laget masse fint siden sist jeg var her :-) Herlige sarte farger på dette kortet, utrolig fine papirer du har brukt!
NYDELIG!!!
Ha en super uke :D
Klem Guro
Lenas kort sa…
Ett aldeles nydelig kort :-) Ha en flott mandags kveld :-)
Pinklady 68 sa…
Nydelig kort i duse fine farger!
Utrolig koselig tekst stempel og nydelige turkise detaljer:-)
Ha en fin kveld!
Klem Laila.
Benedicte sa…
så nydeligt kort du har laget.
flotte farger og nydelig tekst
takk for at du deltar på Kort o mania
klem :-)

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.