Gå til hovedinnhold

Blogcandy tid....


Det er blogcandy tid.....

Hege-Annie feirer to DT-"jobber" - Gratulerer så mye!!!

Trekning: 30.mai - AVSLUTTET





Vintage Udfordring feirer sin oppstart med en candy. Har ikke laget mange vintagekort i mitt liv, men et par har det blitt, og nå blir det kanskje flere ;) Gratulerer med ny utfordringsblogg!!

Trekning: 25.mai - TRUKKET





Idyll på landet har en hemmelig blogcandy!! Spennende!!

Trekning: 31.mai - AVSLUTTET






Gry-Heidi har en "takk skal dere ha" candy ;) Masse fint her ;)

Trekning: 30.mai - AVSLUTTET





Hege feirer livet med en blogcandy ;) Spennende å titte i bloggen din ;) Mye fint å se!

Trekning: 31.mai - AVSLUTTET





Wenche feirer 20.000 besøkende - Gratulerer!!!

Trekning: 20.mai - AVSLUTTET








Monica har passert 2000 besøkende og for å vise at hun setter pris på kommentarer og besøkende, har hun en give away!

Trekning: 20.mai - AVSLUTTET





Agnete har ryddet, og vil gjerne dele med seg ;)

Trekning: 24.mai - AVSLUTTET






Anita har en kjempefin blogg og en candy på gang ;)

Trekning: 28.mai - AVSLUTTET






Kari har sin første blogcandy - denne candy'en er kjempeflott!!

Trekning: 31.mai - AVSLUTTET





Norske scrappere har en kjempeflott give-away!

Trekning: 31.mai

Kommentarer

Kort og Søm sa…
Oj, oj, oj..her var det mye fint å vinne!! :O)
Kari sa…
Sååå mange lekre candy'er da! Ser flere jeg kunne tenke meg også... ;-)

Lykke til i trekningen min. :D

Klem Kari
Her var det mye godis, du! :)
Takk for at du er med i min trekning! Tvi-tvi!!! :)
Anita sa…
Takk for at du ble med på candy`n min!
Lykke til!

Thank you for joining my Blogg Candy
good luck

Hug from Anita

Populære innlegg fra denne bloggen

Lykke i skogen

Det er allerede fredag igjen!! Syns ukene flyr av gårde.
Kjenner det er høst i luften, og kanskje tid for litt vedfyring snart? Her er en tennbrikettboks jeg har strikket rundt. Mønsteret er Lykke i skogen.

God helg alle sammen!

Dortegenser

Ja nå har det blitt enda et plagg til meg selv... denne gangen en dortegenser :) Samme garnet som på jakken jeg nettopp strikket - hadde så mye igjen at det nok kan bli enda en genser til...

Den er allerede tatt i bruk, så derfor er den litt "formete"... Myk og god - og ikke minst VARM!

Strikkeskjørt

Er ikke ofte jeg lager noe til meg selv... iallfall ikke klesplagg, men da jeg så dette skjørtet, så fikk jeg så veldig lyst til å strikke det til meg selv :)
Strikket dette i slutten av februar, men har ikke fått stått modell før nå....
Oppskriften er fra Garnstudio, og det er strikket i lys grå Karisma. Og siden jeg nå ikke har noen jakke som passer til, så er jeg godt i gang med å strikke det også....


Og her noen nærbilder...
Leverer også denne på utfordringen hos Pinnekroken - egenluksus :)