fredag 2. april 2010

Og vinneren er....

Nå er det allerede blitt 2.april - og det betyr TREKNING av candy'en min!!! Jeg var veldig spent, da mine to små skulle trekke en vinner ;) Vinneren av candy'en ble trukket av min lille prinsesse. Men så måtte jo den store prinsen også trekke en vinner - så da blir det en trøstepremie til nr.2 :) Altstå sender jeg av gårde TO spennende gaver ;)

Det var ikke noe problem å trekke ut en lapp - men det var større problemer med å få fotografert lappen, slik at det var mulig å lese hvilket navn som sto på den.... Men vi klarte det til slutt!!


VINNEREN er Kaia!!!
GRATULERER så masse Kaia! Legg igjen en kommentar med adressen din, eller mailadressen din, så jeg kan få adressen din ;)

Så var den eldstemann sin tur.....


Og vinneren av trøstepremien ble Gry-Beate!!!!
Gratulerer så masse!!! Du vil snart få en overraskelse i posten!!

9 kommentarer:

LindaSS sa...

Gratulerer så masse til de heldige vinnerne... Og jeg må si det er noen flinke hjelpere du har.. .)

LindaSS

Kaia sa...

Jippi...
Så utrolig moro....
Gleder meg til den dumper ned i kassa mi...
Adressen min er:
Karianne Huus
Nedre Hølland 13
4200 Sauda

Tusen, tusen takk..

Klem fra Kaia

Guro sa...

Herlig trekning Anette :-D
Så ut som den lille hjelperen syntes det var riktig stas.
Gratulerer såmasse til vinnerene; nå har dere masse å kose dere med!

Kos deg videre i påsken :-)
Klem Guro

Hege-Annie Simonsen sa...

Gratulerer, begge to! :)
Fortsatt god påske!
Klem, Hege

Sanna sa...

Det var en lur "lottotrekning"
Gratulerer til de heldige.

Helle sa...

Gratulerer til dere begge!
Fortsatt god påske ønskes fra Helle
Pst.her skinner sola... :-)

Cathrine sa...

Gratulerer så mye begge to! Flinke hjelpere du har:D Klem

soltroll sa...

Gratulerer så masse til de heldige vinnerne.

Mandy - Crafty Angel sa...

congratulations to the winner! enjoy your goodies!

{{hugs}}mandyxx