fredag 9. april 2010

En vinner på konkurransen min...

Jeg har hatt en liten konkurranse, hvor det var å tippe riktig invitasjon som kunden valgte. Og den riktige invitasjonen er nr.2!!

Av tipperne, så var det 6 stk som tippet riktig, og de 6 er:

1. Trine

2. Guro

3. Mona

4. Pink lady

5. Inger Synnøve

6. Gry-Beate

Jeg har trukket en vinner ved hjelp av Random.org.



Og da er vinneren TRINE!!!


Gratulerer så mye!
Legg igjen en kommentar her, med mailadresse eller postadresse, så sender jeg deg en overraskelse i posten ;)

4 kommentarer:

Guro sa...

Så morsomt at jeg tippet riktig :-)
Og gratulere så masse til Trine.
Ha en flott helg :-)
Klem Guro

Pink lady sa...

Gratulerer så mye til deg Trine!
Moro at jeg også tippet riktig:-)

trine sa...

Tusen, tusen takk for awarden:) Det var koselig å bli tenkt på:)
Og mange takk for at du klarte å trekke ut meg som vinner av konkuransjen. Takk og takk.
Min mail er: trikri3@online.no.

Ha en toppers dag. Og riktig god helg!

Klem Trine.

Gry-Beate sa...

Så bra jeg tippet riktig!!!Gjør aldri det!!!!Gratulere Trine!

;0)Gry-Beate