Gå til hovedinnhold

Award

Jeg har fått denne flotte awarden!! Oversatt fra portugisisk, blir tittelen: "En blogg med sjarm". Setter utrolig stor pris på å motta awarden, og sender den tilbake til de flotte damene jeg fikk den fra - Sanna, Anne og Ane Lene. Tuuuuusen takk damer! Dere fortjener sjarm-awarden virkelig ;)



Awarden har noen regler som må følges...
1. Legg ut awarden i bloggen din
2. Gi den videre til 12 stk
3. Link til alle du gir den til
4. Husk å fortelle det til de som får den
5. Fortell hvem du har fått den av

Og så velger jeg å gi awarden til:
Ane Lene
Anne
Sanna
Linda
Randi
Gro
Sivic
Lena
Guro
Spruddle
Trine
Gry-Beate

Kommentarer

Å, så koselig gjort av deg, tusen takk. :) Dette er en utrolig hyggelig hobby som gir meg kontakt med fantastisk hyggelige mennesker slik som deg.

Ha en fortsatt fin påske.

Klem, Trine :)
Sivic sa…
Tuusen takk : )
Lenas kort sa…
tusen takk Anette :-) Dette setter jeg stor pris på :-) Jeg setter stor pris på bloggen din også :-) Ha en flott påskefeiring :-)
Guro sa…
Tusen tusen takk Anette!!!
Setter utrolig stor pris på deg og bloggen din. DU er en fantastisk ressurrs på kammeret :-)
Du får den selvfølgelig retur.
Klem Guro
Randi sa…
Tusen hjertelig takk, dette var kjempekoselig!! *sukk*
Du får den selvsagt tilbake! Skal prøve å få satt meg ned å skrive litt om awarden innimellom påskefeiringa ;)
Ha en kjempefin påskehøytid videre!
Varm og takknemlig klem fra meg ;)
Linda64 sa…
Tusen takk, dette var uventet! God påske ønsker jeg deg!

Populære innlegg fra denne bloggen

Lykke i skogen

Det er allerede fredag igjen!! Syns ukene flyr av gårde.
Kjenner det er høst i luften, og kanskje tid for litt vedfyring snart? Her er en tennbrikettboks jeg har strikket rundt. Mønsteret er Lykke i skogen.

God helg alle sammen!

Dortegenser

Ja nå har det blitt enda et plagg til meg selv... denne gangen en dortegenser :) Samme garnet som på jakken jeg nettopp strikket - hadde så mye igjen at det nok kan bli enda en genser til...

Den er allerede tatt i bruk, så derfor er den litt "formete"... Myk og god - og ikke minst VARM!

Strikkeskjørt

Er ikke ofte jeg lager noe til meg selv... iallfall ikke klesplagg, men da jeg så dette skjørtet, så fikk jeg så veldig lyst til å strikke det til meg selv :)
Strikket dette i slutten av februar, men har ikke fått stått modell før nå....
Oppskriften er fra Garnstudio, og det er strikket i lys grå Karisma. Og siden jeg nå ikke har noen jakke som passer til, så er jeg godt i gang med å strikke det også....


Og her noen nærbilder...
Leverer også denne på utfordringen hos Pinnekroken - egenluksus :)