torsdag 18. februar 2010

Sjokoladekort

Jeg har laget et sjokoladekort til en utfordring hos Kreativ Hobby. Utfordringen er å bruke swirler. Jeg har brukt tre swirl-stempler fra Kreativ Hobby, både på framsiden og inni kortet. Det skal egentlig være en slik sjokolade inni kortet, som du kan se her. Men nå hadde jeg ikke en slik liggende... Den skal inni før kortet/gaven skal gis bort ;)


Her er innsiden av kortet, når sløyfen åpnes ;) På den ene siden et stempeltrykk, og på den andre siden er det plass til å skrive en hilsen ;)

Baksiden er også enkelt pyntet.

Dette har jeg brukt:
Mønsterark - Basic Grey
Halvperler - Notabene
Stempler - swirler fra Kreativ Hobby, tekst fra Elsi
Bånd
Grønn vintage ink: apple cinnamon
Brun chalk: chestnut roan

9 kommentarer:

Guro sa...

Herlig :-)
Nå fikk jeg lyst på sjokolade ;-)
Lekker liten eske og herlig pynt :-) Likte lommen der du kan skrive personlig hilsen!
Klem Guro

Gry-Beate sa...

Denne var utrolig flott!!

Cathrine sa...

Lekkert :D klem ♥

Kine Marie sa...

Sååå fin denne var!! :) Tror jeg må prøve meg på en sånn!! :) Herlig! Klem:)

soltroll sa...

veldig fin sjokolade eske!!!

Spruddle sa...

Herlig lekker! Nydeligpyntet, og flottmed eget felt for en liten hilsen! Kjempesøt hilsen som garantert faller i smak hos noen heldige! :)

madeleine sa...

så stilig! liker den enkle pyntingen, da mønsterarket er pynt nok i seg selv :)

toi9 sa...

Dette sjkoladekortet var skikkelig fint. Elsker de grønnfargene :)
En veldig fin gave !!

Inger-Lise sa...

Dette var en kjempelekker kreasjon. Takker for hilsen i min blogg.