Gå til hovedinnhold

Award

Jeg har fått denne koselige Kreativ Blogger awarden!! Det syns jeg er kjempekoselig :) Tuuusen takk Hege!! Man skal si 7 fakta om seg selv og gi den videre til 7 stykker.

1. Jeg har vært fløytelærer i mange år.
2. Jeg liker ikke katter...
3. Jeg elsker å lese.
4. Jeg kan ikke gå på ski, selv om jeg heter Anette Bø...
5. Jeg har migrene (ikke akkuratt nå da men...)
6. Jeg har gått musikklinje på videregående.
7. Jeg har også gått musikklinje på lærerskolen.

Jeg gir awarden til alle jentene i Scrappekammeret!! Det er vel fortjent jenter!!
Agnete
Yvonne
Guro
Cathrine
Linda
Linsal
Spruddle
Gry-Beate
Kami-Koneko
Kine Marie

Kommentarer

Yvonne sa…
Tusen takk, Anette! Passer jo veldig bra med det siste kortet mitt når du ikke liker katter. Hi-hi.
Ha en super kveld!
Klem, Yvonne :)
Tuuuuuusen takk! :D :D :D
Guro sa…
Tusen takk Anette, nå ble jeg glad :-D Morsomt å lese disse faktaene, blir litt bedre kjent.
Ha en flott dag :-D
Klem Guro
Guro sa…
Har noe til deg igjen ;-)
linsal sa…
tusen takk anette! kjempe kos :)
klemmmm

Populære innlegg fra denne bloggen

Lykke i skogen

Det er allerede fredag igjen!! Syns ukene flyr av gårde.
Kjenner det er høst i luften, og kanskje tid for litt vedfyring snart? Her er en tennbrikettboks jeg har strikket rundt. Mønsteret er Lykke i skogen.

God helg alle sammen!

Dortegenser

Ja nå har det blitt enda et plagg til meg selv... denne gangen en dortegenser :) Samme garnet som på jakken jeg nettopp strikket - hadde så mye igjen at det nok kan bli enda en genser til...

Den er allerede tatt i bruk, så derfor er den litt "formete"... Myk og god - og ikke minst VARM!

Strikkeskjørt

Er ikke ofte jeg lager noe til meg selv... iallfall ikke klesplagg, men da jeg så dette skjørtet, så fikk jeg så veldig lyst til å strikke det til meg selv :)
Strikket dette i slutten av februar, men har ikke fått stått modell før nå....
Oppskriften er fra Garnstudio, og det er strikket i lys grå Karisma. Og siden jeg nå ikke har noen jakke som passer til, så er jeg godt i gang med å strikke det også....


Og her noen nærbilder...
Leverer også denne på utfordringen hos Pinnekroken - egenluksus :)