søndag 14. februar 2010

Art pieces Blog Hop

Art Pieces har en ny type utfordring - Blog Hop!
Det er spennende å hoppe fra blogg til blogg for å finne stikkord til å løse oppgaven ;) Temaet var LOVE. Og stikkordene eg fant var:
Rød - jeg har et rødt hjerte i "stein" og en rød sløyfe.
Et hjerte - jeg har et rødt steinhjerte.
En knapp - jeg har en knapp i sløyfa.
Et bånd - jepp, jeg har en knyttet sløyfe i bånd.
Tekst - tror ikke det er vanskelig å se teksten min.

Atc'en min er digitalt laget, ved hjelp av et bilde fra Flickr og elementer fra Stegall. Håper atc'en er godkjent ;) Kjekt var det iallfall å lage den ;)

6 kommentarer:

Guro sa...

Oi, så morsom denne var!!! Virkelig flott pyntet, hadde planer om å være med selv, men tiden strakk vist ikke til.
Ha en super dag!
Klem

Gro sa...

Javisst går det bra med digitale bidrag! Alle elementer er flott representert: en super ATC!!!

Takk for at du deltar!

Klem fra Gro

Nina S. B. Macaulay sa...

Wow, dette var kjempe fint! så orginalt.
Takk for en så fin kommentar du skrev på siden min :O)

Ha en fin søndags kveld.

Hilsen Nina

Sivic sa...

Stilig ATC!!

Benedicte sa...

så flott denne var!

Anne C sa...

Så flott ATCen ble! Den var forfriskende uventet :-)