Gå til hovedinnhold

Utfordring #45

Art Pieces har utfordring #45 klar i dag. Temaet er: Hodeplagg.
Jeg begynte å søke litt på internett, og fant med en gang bilder jeg kunne tenke meg å bruke. Problemet var bare det at jeg fant sååå mange bilder jeg kunne tenke meg å bruke... Så nå har jeg laget en collage, og satt sammen ulike bilder jeg har funnet på Flickr. Har endret litt på de forskjellige delene av collagen, og tilført en del svarte rammer. Veldig kjekt ;) Digitial også denne gangen ;)

Kommentarer

Lenas kort sa…
Stilig atc kort :-)
Gry-Heidi sa…
Kjempestilig ! Her var det litt for enhver smak :o)

Takk for at du deltar :o)

Klem, Gry-Heidi
Benedicte sa…
så flott atc du har laget
Å det var mange fine hodeplagg og også noen sjarmtroll av noen modeller:)
Takk for at du deltar!

Gro
ellie sa…
awwww, so sweet! just adorable!
Wow, kjempestilig atc!
Som deltaker av ukens atc-utfordring får du 20 % avslag hos sponsoren www.stampersheaven.no , skriv art pieces vi kommentarfeltet så trekker jeg fra avslaget manuelt!

mvh
Lena
StampersHeaven

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.