Gå til hovedinnhold

Utfordring #33

Art Pieces har i denne ukas utfordring, tema: Sjokolade. Jeg er ikke spesielt glad i sjokolade som Freia melkesjokolade eller hvilken som helst annen sjokolade egentlig. Men det jeg liker veldig godt er en god kopp med varm sjokolade. Så jeg har laget en digital atc med en varm sjokoladekopp :) Bildet har jeg funnet på Filckr. Jeg har skrevet en personlig tekst om hvorfor dette er min favoritt - teksten som er litt gjennomsiktig, og som ligger over bildet. Videre har jeg gjort noen småjusteringer på bildet, lagt til overskrift og svart kant rundt atc'en :) Kjekt med en sjokolade-oppgave :) Det liker jeg :)

Kommentarer

Gro sa…
Herlig. Og så flott med teksten over.
...Skulle ønske det var meg som ikke var så veldig glad i sjokolade...

Ha en fin helg.
Gry-Heidi sa…
Nydelig atc!! Stilig med den gjennomsiktige teksten!
... og det så skikkelig godt ut :o)

Takk for at du er med :)

Klem, Gry-Heidi
Anne C sa…
Så flott og fristende ATCen din var! Nam!
Pia sa…
super mums atc kort
Gunn Marit sa…
stilig løsning på oppgaven! Ikke så glad i sjokolade, jeg ikke forstå...:)
Nydelig! Fikk lyst på en kopp selv akkurat nå! Spesielt med sånne hjerter i:)

Takk for at du deltar!

Klem, Gro

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.