fredag 14. august 2009

Utfordring #33

Art Pieces har i denne ukas utfordring, tema: Sjokolade. Jeg er ikke spesielt glad i sjokolade som Freia melkesjokolade eller hvilken som helst annen sjokolade egentlig. Men det jeg liker veldig godt er en god kopp med varm sjokolade. Så jeg har laget en digital atc med en varm sjokoladekopp :) Bildet har jeg funnet på Filckr. Jeg har skrevet en personlig tekst om hvorfor dette er min favoritt - teksten som er litt gjennomsiktig, og som ligger over bildet. Videre har jeg gjort noen småjusteringer på bildet, lagt til overskrift og svart kant rundt atc'en :) Kjekt med en sjokolade-oppgave :) Det liker jeg :)

6 kommentarer:

Gro sa...

Herlig. Og så flott med teksten over.
...Skulle ønske det var meg som ikke var så veldig glad i sjokolade...

Ha en fin helg.

Gry-Heidi sa...

Nydelig atc!! Stilig med den gjennomsiktige teksten!
... og det så skikkelig godt ut :o)

Takk for at du er med :)

Klem, Gry-Heidi

Anne C sa...

Så flott og fristende ATCen din var! Nam!

Pia sa...

super mums atc kort

Gunn Marit Solli Håland sa...

stilig løsning på oppgaven! Ikke så glad i sjokolade, jeg ikke forstå...:)

Gro sa...

Nydelig! Fikk lyst på en kopp selv akkurat nå! Spesielt med sånne hjerter i:)

Takk for at du deltar!

Klem, Gro