tirsdag 21. juli 2009

Utfordring #30 og #31

Art Pices har i dag kommet med utfordring #30 og #31. Og her er bidragene mine :)

#30: Min favoritt-tv-serie - den er veldig enkel, det er helt klart Privat Praksis!! Det er en utrolig flott serie, og det er mye som må ofres for å sitte oppe seint å se den hver eneste tirsdag :) Denne atc'en har jeg laget digitalt, og ble ganske så raskt laget. Fant et bilde på internett, og så har jeg lagt til tekst og rammer.


#31: Lag en atc på 1o minutter. Denne var verre... men jeg har prøvd på en digital også her. Måtte finne fram et par elementer på forhånd, men å sette dem sammen tok ikke lenger enn 10 minutter :) Har brukt mønsterark fra makinghandmadecards.com. Ganske enkelt laget, men små effektfulle "hemmeligheter" for å få et uttrykk som passet ;)

11 kommentarer:

Pia sa...

super flotte atc kort

Lena Katrine sa...

Stilige! Du er flink med ATC'er ;)

Go'klem

Gro sa...

Veldig koselig ATC, og i det hele tatt å lage en digiATC på 10 minutter syns jeg er impoerende:)

Takk for at du deltar!

Klem, Gro

Gro sa...

Hm, denne serien har jeg aldri sett på... må prøve det:)

Takk for at du deltar!

Klem, Gro

Gry-Heidi sa...

Flotte atc´er, som alltid ! Og som Gro sier, imponerende å lage en digi atc på 10 min. Jeg bruker omtrent en hel dag jeg :o)

Takk for at du deltar :)

Klem, Gry-Heidi

Hege sa...

Kjempe fine ATC! Ser vi har samme favoritt serie på TV.

Grete sa...

Så fine ATCer!

Og - tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min!

Lise sa...

Ja, å lage en digi ATC på 10 minutter er imponerende!! Kjempebra.

Takk for at du deltar! :-D

Sommerklem fra Lise

Anne C sa...

Kjempeflotte ATCer!

Lotti sa...

I like the "clean and simple" look of the #30 ATC. The #31, though, is absolutely stunning! I love the background, the colours, the "calligraphic" text - everything!

disa sa...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色