Gå til hovedinnhold

Utfordring #30 og #31

Art Pices har i dag kommet med utfordring #30 og #31. Og her er bidragene mine :)

#30: Min favoritt-tv-serie - den er veldig enkel, det er helt klart Privat Praksis!! Det er en utrolig flott serie, og det er mye som må ofres for å sitte oppe seint å se den hver eneste tirsdag :) Denne atc'en har jeg laget digitalt, og ble ganske så raskt laget. Fant et bilde på internett, og så har jeg lagt til tekst og rammer.


#31: Lag en atc på 1o minutter. Denne var verre... men jeg har prøvd på en digital også her. Måtte finne fram et par elementer på forhånd, men å sette dem sammen tok ikke lenger enn 10 minutter :) Har brukt mønsterark fra makinghandmadecards.com. Ganske enkelt laget, men små effektfulle "hemmeligheter" for å få et uttrykk som passet ;)

Kommentarer

Pia sa…
super flotte atc kort
Lena Katrine sa…
Stilige! Du er flink med ATC'er ;)

Go'klem
Veldig koselig ATC, og i det hele tatt å lage en digiATC på 10 minutter syns jeg er impoerende:)

Takk for at du deltar!

Klem, Gro
Hm, denne serien har jeg aldri sett på... må prøve det:)

Takk for at du deltar!

Klem, Gro
Gry-Heidi sa…
Flotte atc´er, som alltid ! Og som Gro sier, imponerende å lage en digi atc på 10 min. Jeg bruker omtrent en hel dag jeg :o)

Takk for at du deltar :)

Klem, Gry-Heidi
Hege sa…
Kjempe fine ATC! Ser vi har samme favoritt serie på TV.
Grete sa…
Så fine ATCer!

Og - tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min!
Ja, å lage en digi ATC på 10 minutter er imponerende!! Kjempebra.

Takk for at du deltar! :-D

Sommerklem fra Lise
Anne C sa…
Kjempeflotte ATCer!
Lotti sa…
I like the "clean and simple" look of the #30 ATC. The #31, though, is absolutely stunning! I love the background, the colours, the "calligraphic" text - everything!

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.