Gå til hovedinnhold

Utfordring #29

Utfordring #29 hos Art Pieces har tema: Min drømmeferie.

Jeg har laget en digital atc, med motiv: København. Jeg og mannen var på bryllupsreise der, og det var såååå koselig :) Har et kartutstnitt fra København, som bakgrunn på denne atc'en. Videre har jeg bilde av hotellet vi bodde på, i øverste høyre hjørne. Nede i høyre hjørne har jeg tatt med den store karusellen som mannen klarte å lure meg med oppi - var veldig redd, men hoppet i det, og det var faktisk veldig kjekt :) Nede i venstre hjørne har jeg tatt med kaien, hvor vi stoppet på forskjellige uteresturanter - veldig koselig :)


Kommentarer

Gry-Heidi sa…
Utrolig flott, både denne og bagasjelappen din!!
Jeg har virkelig sansen for disse digi atc´ene dine, de er helt råe!!
Takk for at du deltar :)

Klem, Gry-Heidi
Gro sa…
Jeg er imponert over hva du får til på den lille papirlappen! :) Nyhavn og Tivoli, høres veldig København ut, ja! Stilig med kartet i bakgrunnen.

Takk for at du deltar!

Klem, Gro

Populære innlegg fra denne bloggen

Lykke i skogen

Det er allerede fredag igjen!! Syns ukene flyr av gårde.
Kjenner det er høst i luften, og kanskje tid for litt vedfyring snart? Her er en tennbrikettboks jeg har strikket rundt. Mønsteret er Lykke i skogen.

God helg alle sammen!

Dortegenser

Ja nå har det blitt enda et plagg til meg selv... denne gangen en dortegenser :) Samme garnet som på jakken jeg nettopp strikket - hadde så mye igjen at det nok kan bli enda en genser til...

Den er allerede tatt i bruk, så derfor er den litt "formete"... Myk og god - og ikke minst VARM!

Strikkeskjørt

Er ikke ofte jeg lager noe til meg selv... iallfall ikke klesplagg, men da jeg så dette skjørtet, så fikk jeg så veldig lyst til å strikke det til meg selv :)
Strikket dette i slutten av februar, men har ikke fått stått modell før nå....
Oppskriften er fra Garnstudio, og det er strikket i lys grå Karisma. Og siden jeg nå ikke har noen jakke som passer til, så er jeg godt i gang med å strikke det også....


Og her noen nærbilder...
Leverer også denne på utfordringen hos Pinnekroken - egenluksus :)