Gå til hovedinnhold

Utfordring #29

Utfordring #29 hos Art Pieces har tema: Min drømmeferie.

Jeg har laget en digital atc, med motiv: København. Jeg og mannen var på bryllupsreise der, og det var såååå koselig :) Har et kartutstnitt fra København, som bakgrunn på denne atc'en. Videre har jeg bilde av hotellet vi bodde på, i øverste høyre hjørne. Nede i høyre hjørne har jeg tatt med den store karusellen som mannen klarte å lure meg med oppi - var veldig redd, men hoppet i det, og det var faktisk veldig kjekt :) Nede i venstre hjørne har jeg tatt med kaien, hvor vi stoppet på forskjellige uteresturanter - veldig koselig :)


Kommentarer

Gry-Heidi sa…
Utrolig flott, både denne og bagasjelappen din!!
Jeg har virkelig sansen for disse digi atc´ene dine, de er helt råe!!
Takk for at du deltar :)

Klem, Gry-Heidi
Jeg er imponert over hva du får til på den lille papirlappen! :) Nyhavn og Tivoli, høres veldig København ut, ja! Stilig med kartet i bakgrunnen.

Takk for at du deltar!

Klem, Gro

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.