Gå til hovedinnhold

Utfordring #28

Art Pieces har kommet med utfordring #28, som har tema: Bagasjelapp

Jeg ble veldig inspirert av Gro sin bagasjelapp, og bestemte meg for å bruke frimerker, slik som hun har gjort. Bare at min atc er laget digitalt. Og så har jeg brukt bilder av frimerker fra land jeg har vært i. Syns det var spennende å finne kjekke frimerker som jeg kunne bruke, fra de landene jeg har besøkt. Hele atc'en har en bakgrunn som er et svensk frimerke. Så har jeg et spansk frimerke øverst i venstre hjørne, like ved eyelets'en jeg har festet til å feste bagasjelappen i (også eyelets'en er digital). Andre land som det her er frimerker av er: Norge, Tyskland, Skottland, England, Østerrike og Danmark.

Kommentarer

Førstedame ut! :-D

Kjempestilig digi bagasjelapp. Fint å lese tankene bak den. :)

Takk for at du deltar.

Klemmer, Lise
Pia sa…
Hvor er det 2 flotte atc kort du har lavet, fin løsning af opgaverne
Meikoningin sa…
Veldig stilige ATCer du har laget :D Jeg er så imponert at det går an å lage sånt på dataen, wow !

I profilen din står at du er fra Rogaland. Så kjekt ! Ålgård her :)
Superfin ATC! Frimerker er flott, det er bare å begynne å legge merke til bildene på dem, noen er ganske stilige:) Collage er også knalltøft. Nå får du bare printe ut denne lappen i flere eksemplarer å henge på bagasjen til hele familien:) Det måtte ihvertfall min familie godta:)

Takk for at du deltar!

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.