Gå til hovedinnhold

Utfordring #21

Art Pieces sin utfordring #21 har tema: Blonder.
Jeg har laget to atc'er hvor jeg har brukt bilder fra internett, og blonde som ramme rundt/under bildene.
Har tatt bilde av atc'ene med kameraet mitt, men jeg finner ikke kabelen akkurat nå, så jeg måtte bare ta bilde av dem med videokameraet.... og det ble ikke noe bra.... men det er iallfall et bidrag :) Håper jeg finner kabelen, slik at dere kan se atc'ene i riktige farger. Bakgrunnskartongen er lys rosa, og kartongen bak bildene er mørk rosa. Blonden er kremfarget.

NÅ er det et mer riktig bilde her ;) Fargene stemmer iallfall sånn nesten :)




Kommentarer

Gro sa…
Om ikke fargene kom så veldig godt frem så kan man jo allikevel se at dette er nydelige ATC'er:) Søte bilder!

Takk for at du deltar!

Klem, Gro
Gry-Heidi sa…
Disse var nydelige, Anette! Veldig stilig med blonderammen rundt bildet. Takk for at du deltar :)

Klem, Gry-Heidi
Gro sa…
Det blir utrolig fint med blondekant rundt bildene. Og flotte er de selv om fargene ikke er riktige.
liveart sa…
De var veldig fine og elegante!!
Pia sa…
fine atc'er med blonder
Solveig sa…
Så nydelige disse var!

Ha en fin dag!

Populære innlegg fra denne bloggen

Lykke i skogen

Det er allerede fredag igjen!! Syns ukene flyr av gårde.
Kjenner det er høst i luften, og kanskje tid for litt vedfyring snart? Her er en tennbrikettboks jeg har strikket rundt. Mønsteret er Lykke i skogen.

God helg alle sammen!

Dortegenser

Ja nå har det blitt enda et plagg til meg selv... denne gangen en dortegenser :) Samme garnet som på jakken jeg nettopp strikket - hadde så mye igjen at det nok kan bli enda en genser til...

Den er allerede tatt i bruk, så derfor er den litt "formete"... Myk og god - og ikke minst VARM!

Strikkeskjørt

Er ikke ofte jeg lager noe til meg selv... iallfall ikke klesplagg, men da jeg så dette skjørtet, så fikk jeg så veldig lyst til å strikke det til meg selv :)
Strikket dette i slutten av februar, men har ikke fått stått modell før nå....
Oppskriften er fra Garnstudio, og det er strikket i lys grå Karisma. Og siden jeg nå ikke har noen jakke som passer til, så er jeg godt i gang med å strikke det også....


Og her noen nærbilder...
Leverer også denne på utfordringen hos Pinnekroken - egenluksus :)