Gå til hovedinnhold

Utfordring #20

Nå er utfordring 20 hos Art Pieces klar. Tenk sååå fort denne våren har gått!! Temaet denne gangen er: Mitt land.

Og også denne gangen har jeg laget en digital atc. Jeg har tatt med alt jeg tenkte på første gangen jeg leste utfordringen. Det jeg tenkte på først var sangen Mitt lille land, som Kurt Nilsen synger i TV2's nyhetsprofil. Derfor har jeg tatt med deler av teksten fra denne sangen. Videre tenkte jeg jo på landet vårt. Derfor har jeg tatt med et bilde av landet, som ligger flettet inn i atc'en. Så til slutt tenkte jeg på nærområdet, og den flotte naturen vi har i dette landet. Så da fant jeg et bilde av Prekestolen.


Kommentarer

Joanna sa…
Nydelig ATC fra deg Anette,Jeg likte det så godt med den sangen/diktet? på :)

Klemz, Joanna
Gry-Heidi sa…
Denne var virkelig vakker, Anette!!
Takk for at du deltar :)

Klem, Gry-Heidi
LENA sa…
Så skjønn atc du har laget!
Flott motiv og vakker sangtekst!
Takk for at du deltar :)
Flott ATC Anette, kjekt med Prekestolen som ikke ligger så langt fra Jæren..
Gro sa…
Denne var kjempefin! Og minnet meg på at jeg enda ikke har vært på Prekestolen som jo er i nærområdet mitt også...burde absolutt ha vært der, men den ser litt skummel ut syns jeg...vakker og skummel:)
Bildet av Norge i bakgrunnet ble også en stilig detalj!

Takk for at du deltar!

Klem, Gro

Populære innlegg fra denne bloggen

Lykke i skogen

Det er allerede fredag igjen!! Syns ukene flyr av gårde.
Kjenner det er høst i luften, og kanskje tid for litt vedfyring snart? Her er en tennbrikettboks jeg har strikket rundt. Mønsteret er Lykke i skogen.

God helg alle sammen!

Dortegenser

Ja nå har det blitt enda et plagg til meg selv... denne gangen en dortegenser :) Samme garnet som på jakken jeg nettopp strikket - hadde så mye igjen at det nok kan bli enda en genser til...

Den er allerede tatt i bruk, så derfor er den litt "formete"... Myk og god - og ikke minst VARM!

Strikkeskjørt

Er ikke ofte jeg lager noe til meg selv... iallfall ikke klesplagg, men da jeg så dette skjørtet, så fikk jeg så veldig lyst til å strikke det til meg selv :)
Strikket dette i slutten av februar, men har ikke fått stått modell før nå....
Oppskriften er fra Garnstudio, og det er strikket i lys grå Karisma. Og siden jeg nå ikke har noen jakke som passer til, så er jeg godt i gang med å strikke det også....


Og her noen nærbilder...
Leverer også denne på utfordringen hos Pinnekroken - egenluksus :)