Gå til hovedinnhold

Fem kort i dag

Da var produksjonen endelig i gang igjen :) Har laget fem kort i dag. Det første her har jeg embosset en blomst på. Kortet er ganske enkelt, og er ikke helt fornøyd med det... men det får bare være slik.
Her er innsiden av dette kortet. Klarte å "ødelegge" et bånd... men så fant jeg ut at jeg jo kunne bruke det likevel. Satt på en knapp og tegnet en ramme rundt :) Syns innsiden ble ganske stilig :)

Har en gutt som skal i bursdagsselskap i helga. Så da måtte jeg jo lage et kort som passet. Brukte en skisse jeg fant på nettet. Det ble kanskje ikke så veldig guttete, men det er iallfall blått :)


Fant ut at jeg kun hadde to jentebaby-kort liggende. Og disse to er røde... så da måtte jeg jo lage noen rosa jentebaby-kort :) Laget to nesten helt like, så jeg har bare bilde av det ene her.

Og så til slutt et babykort til. Men dette kortet ble fryktelig enkelt...

Kommentarer

For en produksjon!! Artig å være i gang igjen. :)
Fine kort alle sammen synes jeg.

Klemmer

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.