Gå til hovedinnhold

Utfordring #17

Denne uken hos Art Pieces er temaet å lage en fargerik atc. Og det har jeg virkelig kost meg med!! Denne utfordringen syns jeg var veldig kjekk, fordi den var litt annerledes enn de utfordringene som har vært.

I dag har jeg nemlig lekt meg med tapet-rester. Har klippet små remser i ulike farger, som jeg så har flettet sammen og festet på en mer nøytral tapet. Har brukt et hvitt ganske så fluffy bånd og festet en pyntenål med to blomster på.

Har tatt med to nærbilder her, for å vise strukturen på tapeten ;) Dette var kjekt!!




Kommentarer

Gro sa…
Så stilig med de vevde stripene. Og herlige farger.
Beautiful art piece...!
Gry-Heidi sa…
Jeg er mektig imponert over kreativiteten din nok en gang!!
Denne var superflott!!
Takk for at følger oss denne uken også :)

Klem, Gry-Heidi
Benedicte sa…
så stilig atc du har laget!

klem fra Benedicte
Lise sa…
Jeg er mektig imponert jeg også, Anette! Dette var virkelig flott og kreativt!! Supert bidrag fra deg denne gangen også.

Takk for at du deltar hos oss, og så fint å høre at du likte oppgaven. :)

Klem, Lise
Hege sa…
Knalltøfft med de vevde tapetstrimlene!

Hege
Denne var berre knallkul! Mykje arbeid, stillige farger og veldig kreativt!
Gro sa…
Artig med tapetrestene, det ble kjempetøft!

Takk for at du deltar!


Klem, Gro

Populære innlegg fra denne bloggen

Lykke i skogen

Det er allerede fredag igjen!! Syns ukene flyr av gårde.
Kjenner det er høst i luften, og kanskje tid for litt vedfyring snart? Her er en tennbrikettboks jeg har strikket rundt. Mønsteret er Lykke i skogen.

God helg alle sammen!

Dortegenser

Ja nå har det blitt enda et plagg til meg selv... denne gangen en dortegenser :) Samme garnet som på jakken jeg nettopp strikket - hadde så mye igjen at det nok kan bli enda en genser til...

Den er allerede tatt i bruk, så derfor er den litt "formete"... Myk og god - og ikke minst VARM!

Strikkeskjørt

Er ikke ofte jeg lager noe til meg selv... iallfall ikke klesplagg, men da jeg så dette skjørtet, så fikk jeg så veldig lyst til å strikke det til meg selv :)
Strikket dette i slutten av februar, men har ikke fått stått modell før nå....
Oppskriften er fra Garnstudio, og det er strikket i lys grå Karisma. Og siden jeg nå ikke har noen jakke som passer til, så er jeg godt i gang med å strikke det også....


Og her noen nærbilder...
Leverer også denne på utfordringen hos Pinnekroken - egenluksus :)