Gå til hovedinnhold

Utfordring #12

Art Pieces sin utfordring denne uka er Asia. Men i Asia har jeg aldri vært, og har ikke noe forhold til det heller... Så når jeg tenker Asia, så tenker jeg Kina, og når jeg tenker Kina, så tenker jeg KinaMAT :) Derfor har jeg rett og slett laget en atc med kinamat :)

Har laget bakgrunnen selv, ved å bruke voksfarger og strykejern. Deretter har jeg lagt over Magic Mesh. Så har jeg brukt tiny alphas fra Making Memories til kina og mat. Bildet er hentet fra internett, og så måtte jeg jo bare ha med spisepinner :) Pinnene er slike lange grillspyd, som jeg har kuttet mindre, og deretter limt på.


Kommentarer

Benedicte sa…
så stilig atc!

klem fra Benedicte
Joanna sa…
Kjempestilig atc Anette. Bakgrunnen likte jeg godt ;)og ideen med spisepinnene er bare helt cooool :)

Klemz, Joanna
Pia sa…
Super flot og kreativt
Elizabeth sa…
Brilliant ATC, very nice done!!
Ditte sa…
Morsom løsning både med voks, mesh og spisepinner! Veldig kinamat for meg :-)
Gro sa…
Nam, nam, nå ble jeg sulten. Elsker Kina mat, og ATC'en var flott.
Gry-Heidi sa…
Kjempekult, og så kreativt !!
Takk for at du deltar :)

Klem, Gry-Heidi
Lise sa…
Denne var gjennomført med bruk av forskjellige teknikker. Utrolig stilig! Kjempefin er den.

Også fikk jeg jo lyst på kinamat, da. ;-D

Takk for at du deltar!

Klem, Lise

Populære innlegg fra denne bloggen

Lykke i skogen

Det er allerede fredag igjen!! Syns ukene flyr av gårde.
Kjenner det er høst i luften, og kanskje tid for litt vedfyring snart? Her er en tennbrikettboks jeg har strikket rundt. Mønsteret er Lykke i skogen.

God helg alle sammen!

Dortegenser

Ja nå har det blitt enda et plagg til meg selv... denne gangen en dortegenser :) Samme garnet som på jakken jeg nettopp strikket - hadde så mye igjen at det nok kan bli enda en genser til...

Den er allerede tatt i bruk, så derfor er den litt "formete"... Myk og god - og ikke minst VARM!

Strikkeskjørt

Er ikke ofte jeg lager noe til meg selv... iallfall ikke klesplagg, men da jeg så dette skjørtet, så fikk jeg så veldig lyst til å strikke det til meg selv :)
Strikket dette i slutten av februar, men har ikke fått stått modell før nå....
Oppskriften er fra Garnstudio, og det er strikket i lys grå Karisma. Og siden jeg nå ikke har noen jakke som passer til, så er jeg godt i gang med å strikke det også....


Og her noen nærbilder...
Leverer også denne på utfordringen hos Pinnekroken - egenluksus :)