torsdag 19. mars 2009

Dagens kort

Har laget fire kort i dag. Dette første kortet laget jeg til søsteren min :) Måtte prøve en liten ting som jeg så på et kort tidligere i uka. Så slike ruller som jeg har laget nederst på kortet her. Syns de var stilige, så det måtte jo prøves ;)


Dette kortet er laget til en eldre mann. Syns det bildet er bare sååå kult. Måtte sette et lite krone-stempel på hatten hans ;)

Disse to kortene har jeg nesten kopiert fra Leah Killian. Har byttet ut noen få elementer, men det er ikke mange. Syns bryllupskortet var så fint, så jeg måtte bare lage to nesten like :)


2 kommentarer:

Pia sa...

Hvor er det nogle fantastisk flotte kort,så flot dekoreret og et skønt gammelt ansigt

Lise sa...

Nyyydelige kort. De rullene var stilige. Har du bare rulla? Hvordan er de festet?

Kronen var jo helt herlig. ;-)

De siste kortene var kjempestilige.
En produktiv dag hos deg. :)

Klem