Gå til hovedinnhold

Skissecupen #7

Her er en LO som jeg har brukt hele dagen på å lage... Den er laget til Din Hobby's skissecup #7. Skissen er hentet fra Kreativ med papir.



Denne gangen har jeg lekt meg med maling... Fargene blå, gul og rød. Eller blå og oransje da, for jeg har blandet rød og gul :) Det var kjempekjekt å holde på med :) Videre har jeg brukt maskeringstape under malingen - dette var også veldig kjekt :) Blå-malingen ser ganske mørk ut på noen av bildene, men er egentlig ikke så mørk i virkeligheten...

Overskriften Tur har jeg frihåndsmalt, og ut på er rubons. Swirlen er malt oransje. Og bildet har en svart matte. Bildet er forresten fra april 2008, da jeg gikk gravid med prinsessa :) Vi var på tur, fisket og grillet :) Det var strålende vær, og faktisk ganske så varmt ;)


Tur er som sagt frihåndsmalt oransje, og deretter har jeg brukt en blå leplum-tusj og streket opp litt konturer.

Her kan du se hvordan swirlen ligger over bildet, og videre ned på kartongen. Bilder er forresten framhevet med 3D-puter :)

Kommentarer

line sa…
UTROLIG FLOTT!!!! Likte kjempegodt hvordan du har brukt maling bak bildet.
Kort og Søm sa…
Denne var kjempe fin!
Blått og orange er så fine farger sammen.

Hilsen Fredrikke :o)
joggemia sa…
Tack för besöket i min blogg och tack för din fina kommentar och krya-på-dig-hälsningen! Jag tokgillar denna layouten! Läckra färger och härlig design!

Trevlig helg!

Kram Mia

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.