Gå til hovedinnhold

Ventetiden er over

Her er mitt bidrag til sang #1 hos Scrapping the music, på norsk. Sangen er: Her kommer vintern av Jokke og Valentinerne.

Jeg har brukt diverse rosa kartong, hvor nesten alle kanter er svampet rosa. Tittelen på LO'en min: "Ventetiden er over" er skrevet ut på Silhouetten min, med rosa kartong som glitrer. Jeg har brukt litt rosa og brunt mønsterark (under hovedmotivet og Ventetiden). Alle hjertene er skrevet ut på Silhouetten, og plassert som en bord.

Storebror ventet leeenge på at mamma og lillesøster endelig skulle komme hjem fra sykehuset - og disse bildene er de første bildene vi tok da vi kom hjem.

Jeg har tatt utgangspunkt i en skisse av Valerie Salmon.

Det er vanskelig å se hele tittelen på dette første bildet. Derfor har jeg lagt ved et bilde hvor "er over" vises litt bedre. Det er mye lettere å se tittelen på LO'en, en det kommer fram på bildet her...

Kommentarer

Lakrisstang sa…
Så flott LO!!!
Nydelige rosafarger.

Du har lagt ut så mye fint i bloggen din. Takk for titten.
Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min.
Vibeke sa…
Hei:)

Så flott Lo du har laget til utfordringen vår!! Så morsomt at vi klarte å inspirere deg - håper det fortsetter - slik at du blir med videre på våre utfordringer:)

Vibeke
STM - på norsk
Linn sa…
kjemepflott LO og stilig med hjertene på siden :)

god helg!
Å så søt!
De hjertene gjorde seg veldig godt på denne:)

Takk for at du bidrar til bloggen vår, håper jeg får se flere bidrag fra deg:)

Gro
STM-på norsk

Populære innlegg fra denne bloggen

Lykke i skogen

Det er allerede fredag igjen!! Syns ukene flyr av gårde.
Kjenner det er høst i luften, og kanskje tid for litt vedfyring snart? Her er en tennbrikettboks jeg har strikket rundt. Mønsteret er Lykke i skogen.

God helg alle sammen!

Dortegenser

Ja nå har det blitt enda et plagg til meg selv... denne gangen en dortegenser :) Samme garnet som på jakken jeg nettopp strikket - hadde så mye igjen at det nok kan bli enda en genser til...

Den er allerede tatt i bruk, så derfor er den litt "formete"... Myk og god - og ikke minst VARM!

Strikkeskjørt

Er ikke ofte jeg lager noe til meg selv... iallfall ikke klesplagg, men da jeg så dette skjørtet, så fikk jeg så veldig lyst til å strikke det til meg selv :)
Strikket dette i slutten av februar, men har ikke fått stått modell før nå....
Oppskriften er fra Garnstudio, og det er strikket i lys grå Karisma. Og siden jeg nå ikke har noen jakke som passer til, så er jeg godt i gang med å strikke det også....


Og her noen nærbilder...
Leverer også denne på utfordringen hos Pinnekroken - egenluksus :)