Gå til hovedinnhold

Skissecupen #4

Her er mitt bidrag til Skissecupen #4 hos Din Hobby. Jeg har laget en digital LO denne gangen. Og bildene er hentet fra min sønns 4års dag tidligere i januar.
Credits: Gunhild Storeide og Digitreats. Men de fleste elementene i LO'en har jeg laget selv, bare hentet deler fra de jeg krediterer. Det tar ganske lang tid å lage en slik LO, men kjekt var det :)


Her ser du detaljer fra tekst-tag'en. Du kan også tydeligere se maskinsømmen.

Måtte bare ta med nærbilde av overskriften :)

Takk for at du titter :) Jeg blir veldig glad for en kommentar - enten det er ros, eller det er mulige forbedringer du kommer med :)

Kommentarer

Kajsan sa…
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kajsan sa…
Glömde nästan... Självklart är det ok att lägga länk i din blogg! :)
Nu ska jag kika vidare på alla dina fina alster i blogen! :)
Kram Karin.
Kajsan sa…
Måste ju bara skriva en rad till... :) Magdas är en inspirationsblogg där jag är med i Design Teamet :)
Vi skapar allihopa för www.magdas.se :)
Kram Karin.
Kajsan sa…
Ändrade mitt första inlägg som nog bara rörde till det! ;)
Tack snälla för fin kommentar i magdas bloggen! Lifta gärna Lindas LO! :) Om du sen vill, lämna kommentar så vi kan kika in och titta på din LO! :)
Mvh Karin/DT Magdas.
Wenche sa…
En flott Digital LO. Fint ark, teksttag og farger
Berit sa…
Så fin Digital-LO du har laget. Må si du er flink til å oppdatere bloggen din, mange artige innlegg her ja:)
madebyjulia sa…
den Lo, en var skikkelig flott:)

Populære innlegg fra denne bloggen

Lykke i skogen

Det er allerede fredag igjen!! Syns ukene flyr av gårde.
Kjenner det er høst i luften, og kanskje tid for litt vedfyring snart? Her er en tennbrikettboks jeg har strikket rundt. Mønsteret er Lykke i skogen.

God helg alle sammen!

Dortegenser

Ja nå har det blitt enda et plagg til meg selv... denne gangen en dortegenser :) Samme garnet som på jakken jeg nettopp strikket - hadde så mye igjen at det nok kan bli enda en genser til...

Den er allerede tatt i bruk, så derfor er den litt "formete"... Myk og god - og ikke minst VARM!

Strikkeskjørt

Er ikke ofte jeg lager noe til meg selv... iallfall ikke klesplagg, men da jeg så dette skjørtet, så fikk jeg så veldig lyst til å strikke det til meg selv :)
Strikket dette i slutten av februar, men har ikke fått stått modell før nå....
Oppskriften er fra Garnstudio, og det er strikket i lys grå Karisma. Og siden jeg nå ikke har noen jakke som passer til, så er jeg godt i gang med å strikke det også....


Og her noen nærbilder...
Leverer også denne på utfordringen hos Pinnekroken - egenluksus :)