Gå til hovedinnhold

ATC kort

Nå har jeg prøvd meg på en utfordring jeg fant hos Art Pieces - utfordring #1. I denne bloggen kommer det en ny utfordring i ATC-kort hver eneste uke. Det blir spennende å se hvor lenge jeg klarer å henge med... Har laget 3 kort, siden jeg først var i gang :)
Alle kortene har brun kartong som bakgrunn, og mønsterarkene er fra Terri Conrad Designs.

På dette kortet har jeg to små halv-perler i hjørnene (ved FRED). FRED er et stempel fra Elsi. Jeg har også en blondekant på høyre side. Mønsterarket er "dottet" på kantene, med brun stempelpute.
På dette kortet har jeg tre små halv-perler i hjørnene (ved GLEDE). GLEDE er et stempel fra Elsi. Blondekanten har jeg latt gå på skrå på dette kortet. Mønsterarket er også her "dottet" på kantene, med brun stempelpute.

Her har jeg 5 små halv-perler. Disse står plassert i endene av swirlene. Også her er mønsterarket "dottet" med brun stempelpute.

Takk for at du tok deg tid til å titte. Bare spør dersom du lurer på noe :)

Kommentarer

Gro sa…
Nydelig serie ATC'er! Hyggelig at du syntes det var så kjekt!

Takk for at du deltar!


Klem, Gro
Lise sa…
Intet mindre enn 3 atc`er, og flotte var de alle sammen. :)

Takk for at du deltar!

Klem fra Lise
Lise sa…
Forresten, så ligger det noe til deg i bloggen min. :)
Kort og Søm sa…
Hei,
så fine kort du har laget!
Gratulerer med dagen som var, håper du hadde en flott dag!

Hilsen Fredrikke :o)

Populære innlegg fra denne bloggen

Lykke i skogen

Det er allerede fredag igjen!! Syns ukene flyr av gårde.
Kjenner det er høst i luften, og kanskje tid for litt vedfyring snart? Her er en tennbrikettboks jeg har strikket rundt. Mønsteret er Lykke i skogen.

God helg alle sammen!

Dortegenser

Ja nå har det blitt enda et plagg til meg selv... denne gangen en dortegenser :) Samme garnet som på jakken jeg nettopp strikket - hadde så mye igjen at det nok kan bli enda en genser til...

Den er allerede tatt i bruk, så derfor er den litt "formete"... Myk og god - og ikke minst VARM!

Strikkeskjørt

Er ikke ofte jeg lager noe til meg selv... iallfall ikke klesplagg, men da jeg så dette skjørtet, så fikk jeg så veldig lyst til å strikke det til meg selv :)
Strikket dette i slutten av februar, men har ikke fått stått modell før nå....
Oppskriften er fra Garnstudio, og det er strikket i lys grå Karisma. Og siden jeg nå ikke har noen jakke som passer til, så er jeg godt i gang med å strikke det også....


Og her noen nærbilder...
Leverer også denne på utfordringen hos Pinnekroken - egenluksus :)