Gå til hovedinnhold

7 ting du ikke trenger å vite om meg...

Hihihi..... Ble tagget av Torill, og måtte jo selvsagt ta den utfordringen :) Selv om det ikke var så veldig lett å komme på 7 uinteressante ting, så var det veldig spennende!! Gleder meg allerede til å lese hva de jeg tagger videre, har å skrive om seg selv :)




Mine 7 ting:
  • Jeg hater glatte veier
  • Jeg dusjer aldri mindre enn 15min...
  • Jeg spilte håndball i barndommen
  • Jeg giftet meg som 5 åring - med 2 brudgommer :)
  • Jeg har en gang fått en ganske STOR fartsbot...
  • Jeg fikk 6'er på en enøk-prøve i naturfag på ungdomsskolen
  • Jeg elsker min søsters hjemmelagede mocca-muffins!

Disse håper jeg vil ta utfordringen: Snuppelure, Sianba, Irene-w, Scoobie, Hilde, Maya og Elmar.

Kommentarer

Scoobie sa…
Takk for denne Anette. Den krever litt tenking, men jeg skal få den videre.
.: elmar :. sa…
Har sånn passelig svart :)
Snuppelure sa…
Hei Anette :o)
Jeg tar selvfølgelig utfordringen :o)
Må bare tenke litt på den :)
Ha en fin kveld :)
Maya sa…
Tusen takk for utfordringen,og den tar jeg ;)
Klemmiser fra Maya :)
Hilde sa…
Da har jeg tatt utfordringen din....(holder på å skrive nå, måtte bare ha ei tenkepause, hihi).
Takk for den:-)

Populære innlegg fra denne bloggen

Lykke i skogen

Det er allerede fredag igjen!! Syns ukene flyr av gårde.
Kjenner det er høst i luften, og kanskje tid for litt vedfyring snart? Her er en tennbrikettboks jeg har strikket rundt. Mønsteret er Lykke i skogen.

God helg alle sammen!

Dortegenser

Ja nå har det blitt enda et plagg til meg selv... denne gangen en dortegenser :) Samme garnet som på jakken jeg nettopp strikket - hadde så mye igjen at det nok kan bli enda en genser til...

Den er allerede tatt i bruk, så derfor er den litt "formete"... Myk og god - og ikke minst VARM!

Strikkeskjørt

Er ikke ofte jeg lager noe til meg selv... iallfall ikke klesplagg, men da jeg så dette skjørtet, så fikk jeg så veldig lyst til å strikke det til meg selv :)
Strikket dette i slutten av februar, men har ikke fått stått modell før nå....
Oppskriften er fra Garnstudio, og det er strikket i lys grå Karisma. Og siden jeg nå ikke har noen jakke som passer til, så er jeg godt i gang med å strikke det også....


Og her noen nærbilder...
Leverer også denne på utfordringen hos Pinnekroken - egenluksus :)